کد خبر: ۶۸۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 09 December 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، استقبال و خرید کتاب توسط مردم از شانزدهمین نمایشگاه کتاب این استان در شاهرود را بی سابقه خواند و گفت: هشت میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال در این نمایشگاه کتاب خریداری شده است.
حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت گفت: از این رقم چهار میلیارد و ٧٨٧ میلیون ریال خرید نقدی و سه میلیارد و ٤١٢ میلیون ریال خرید با بن کتاب بوده است.
وی متذکر شد: حجم استقبال و خرید کتاب از نمایشگاه استانی شاهرود نسبت به نمایشگاه پانزدهم قریب دو برابر افزایش دارد اظهار داشت: استقبال و خرید این حجم کتاب در شهرستان شاهرود بی سابقه است.
فضیلت با اشاره به گرانی کاغذ و کتاب،وضعیت معیشتی مردم و تنگناهای اقتصادی موجود در جامعه تصریح کرد: این حجم استقبال و خرید کتاب به عنوان یک کالای با ارزش فرهنگی در شرایط فعلی جای شگفتی و در عین حال تقدیر دارد که مردم به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه اهمیت می دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در مدت برپایی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود بیش از ١٨ هزار نفر از آن دیدن کردند گفت: ٢٣٥ ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه بیش از ٥٠ هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف ارائه کردند.
نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود از یازدهم تا شانزدهم آذر در قالب ١٥٠ غرفه در سالن شهید اکبری شاهرود برگزار شد.
کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف حداقل ٣٠ درصد شامل ٢٠ درصد ازطریق خرید بن و ١٠ درصد توسط ناشران به دوستداران کتاب عرضه شد.
در حاشیه نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود، دهها برنامه فرهنگی و هنری با هدف افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگی  با مشارکت انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری در این شهر برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار