نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با تمجید از فعالیت های هیات ورزش های همگانی استان یزد گفت: این هیات با برنامه ریزی و تلاش در کشور پیشرو است.
کد خبر: ۶۸۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 08 December 2018

غلامرضا کمانه در مجمع سالیانه هیات ورزش های همگانی استان یزد گفت: همگانی کردن ورزش تنها به هیات ورزش های همگانی مربوط نمی شود و همه هیات های ورزشی باید با تشکیل کمیته همگانی در راستای همگانی کردن رشته خود گام بردارند.
وی افزود: ورزش تاثیر بسیار مهمی در سلامت، بعد اجتماعی و ارتقای زندگی مردم دارد و باید شرایط ورزش را برای همه مردم فراهم کنیم که نیازمند همکاری همه بخش‌ها است.
نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: یکی دیگر ار مواردی که باید در کنار توسعه همگانی و عموم شدن ورزش به آن توجه کرد، علم ورزش و صحیح ورزش کردن است که انتظار میرود در کنار فرهنگ سازی ورزش علم و تمرینات درست ورزش کردن هم فراگیر شود.
کمانه با اشاره به اینکه در  برنامه ششم نگاه خوبی به ورزش شده است و این می‌تواند کمک کند و بتوان در بخش‌های مختلف سهم ورزش را جذب کرد گفت: مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان یزد به خوبی به ظرفیت های قانونی اشاره کردند که باید به آن توجه و در راستای ارتقاء ورزش و توسعه آن استفاده شود.
وی در ادامه به تمجید از فعالیت های خوب هیات ورزش های همگانی استان یزد پرداخت و تصریح کرد: مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و دیگر مسئولین با حمایت های خوب خود زمینه فعالیت هیات ورزش های همگانی استان را فراهم کردند و خوشبختانه شاهد برگزاری برنامه های متعدد دوچرخه سواری ، پیاده روی ، کوهپیمایی ، کویر نوردی ، همایش های صبحگاهی و غیرو هستیم که این ها هیات همگانی استان یزد را در کشور پیشرو کرده است.
کمانه در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه برنامه های همگانی در یزد خروجی خوبی داشته و به گونه ای مردم را ترغیب به ورزش کرده که به طور مثال همایش دوچرخه سواری با تعداد نفرات اندکی آغاز شد و الان با حضور گسترده مردم برگزار می شود که امیدوارم با برگزاری این چنین برنامه هایی و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه ، ورزش در سبد خانواده ها قرار گیرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار