با حضور رئیس‌جمهور؛
به گزارش تابناک سمنان ، با حضور رئیس‌جمهور و سایر مسئولان کشوری و استانی علاوه بر ۹ دستگاه اجرایی پنج فعال نماز از جمله علیرضا بیرانوند تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۸۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 05 December 2018
به گزارش تابناک سمنان ،بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز به میزبانی سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان در حال برگزاری است این مراسم که با قرائت پیام مقام معظم رهبری و حضور رئیس‌جمهور با محوریت شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز آغاز به کارکرد.
در این مراسم ۹ دستگاه اجرایی کشوری و پنج فعال نماز ازجمله علیرضا بیرانوند به‌عنوان ورزشکار نمونه، سید محمدمهدی موسوی محب به‌عنوان نوجوان برتر و فعال حوزه نماز، سید موسی بلادیان رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان به دلیل ۲۸ سال خدمت داوطلبانه و افتخاری در ستاد اقامه نماز، معصومه بهرامی به دلیل تجربه موفق در جذب دانش آموزان به نماز و قاسم شریفی به دلیل اقدام ویژه در آموزش نماز در مدارس استان سمنان از سوی رئیس‌جمهور حسن روحانی تجلیل شدند.
وزارت کشور، سازمان بهزیستی، وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت راه و شهرسازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیته امداد امام خمینی(ره)، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان زندان‌ها نیز در این اجلاسیه تجلیل شدند.
رئیس‌جمهور بعد از اجلاسیه سراسری نماز در جمع مردم سرخه سخنرانی خواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار