به گزارش تابناک سمنان ، اقای رییس جمهور سال گذشته یک شرکت صنایع خودرو سازی را افتتاح کردید ولی الان خبری از تولید آن نیست . امیدواریم شاهد مرگ صنعت نباشیم
کد خبر: ۶۸۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 04 December 2018
به گزارش تابناک سمنان ،17 فررودین سال گذشته ،آقای روحانی و شماری از وزرا و مسؤولان کشوری به استان سمنان  سفر کرده بودند که یکی از دستاوردهای سفر بازدید و افتتاح طرح شرکت صنایع خودروسازی فردا، بود.
شرکت صنایع خودروسازی «فردا» در آن مراسم با حضور رئیس دولت تدبیر و امید افتتاح شد و سمنان به جمع تولیدکنندگان سمند پیوست.
این شرکت که متعلق به گروه گرامی و هولدینگ GBG محسوب می شود، در اصل برای تولید خودروهای کره ای در کشور از ایران خودرو خریداری شده بود اما پس از شکست مذاکرات میان گروه گرامی و کیاموتورز و هیوندا، خودروسازی فردا بار دیگر به محلی برای مونتاژ خودروهای ایرانی تبدیل شد.
در نهایت پس از مونتاژ شش هزار دستگاه سمند و 14 هزار دستگاه پارس ، در میانه راه،اسمی از برند چینی به میان آمد، و پس از  اینکه ام جی نتوانسته بود  با شریک پیشین خودش در تبریز به تولید ادامه دهد، مذاکراتش را در سمنان ادامه داد که ادامه همکاری پس از تولید 36 دستگاه از مشهور ترین برندهای چینی انگلیسی  MG متوقف شد در حال حاضر تحریم ها به گونه ای گلوی صنعت را گرفته است که گویی نفس های آخر را خواهد کشید.
اگر فقط همین یک نمونه را تشریح کنیم باید بگوییم که از ابتدای آذر امسال، پرسنل خودرو سازی فردا نتوانسته اند به محل کارخود بروند و اگر این روند ادامه پیدا کند مدیران و سایر مسئولین باقیمانده هم شاید مشمول این خانه نشینی اجباری بشوند.
607 روز از آن افتتاح گذشت، و شاید اگر ملاحظات سیاسی دخیل نبود، امروز می توانست روز اختتامیه این کارخانه بزرگ استان سمنان باشد.
 البته  امروز دیگر نه از آقای نعمت زاده خبری هست و نه از خباز بعنوان استاندار سمنان ولی شما همچنان رئیس جمهور ما هستید.
ما از شما انتظار پاسخگویی داریم
ما از شما انتظار رفع مشکلات را داریم
  
آقای رئیس جمهور! حداقل جلوی تحریم های داخلی را بگیرید
ما روی حرف شما حساب کردیم که در زمان انتخابات گفته بودید همه تحریم ها را برخواهم داشت، این قول تاکنون که برآورده نشده است ولی حداقل جلوی تحریم های داخلی را بگیرید.
حداقل شما می توانید در شرایط فعلی اقتصاد قوانین و مقررات کسب و کار در کشور را  به نفع واحدهای صنعتی و تولیدی تسهیل نمایید.
 
حداقل شما می توانید جلوی انباشت مواد اولیه در گمرک را  به دلیل عدم هماهنگی بین سازمان‌ها بگیرید       
حداقل شما می توانید نسبت به تخصیص منابع مالی به واحد های تولیدی مولد اقدام نمایید. 
 
آقای رئیس جمهور! حداقل جلوی تحریم های داخلی را بگیرید...
صدای جانسوز کارگران هفت تپه هر لحظه در گوشمان هست، نگذارید هفت تپه های دیگری هویدا شود     
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار