مدیرروابط عمومی سازمان حمل و نقل ترافیکی شهرداری مشهد گفت: امام خمینی، بهار، بزرگراه‌ها، میدان آزادی، میدان استقلال، میدان جانباز، محور فرامرز و جانباز، میدان امام حسین، سپاد، فهمیده و جهاد و اکثر خیابان‌ها حجم ترافیکی بالا و کندی سرعت را دارند و وضعیت در حال حاضر بحرانی است.
کد خبر: ۶۸۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 24 November 2018

به گزارش تابناک رضوی، مجید بخت آزما در خصوص آماده‌ باش ارگان‌ها در شرایط خاص، اظهارکرد: در شرایط خاص معاونت خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و پلیس راهور به طورکامل آماده باش هستند.

وی ادامه داد: در شرایط بارندگی‌ بعضی از مناطق آب‌گرفتگی و نقاطی کاهش سرعت وسایل نقلیه در شهر ایجاد می‌شود که در این زمان شورای مدیریت ترافیکی تشکیل می‌شود.

مدیرروابط عمومی سازمان حمل و نقل ترافیکی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در مرکز کنترل ترافیک از خدمات شهری شهرداری حضور دارند که به محض آب‌گرفتگی نیروهای خود را به منطقه اعزام و به تخلیه آب‌معابر می‌پردازند.

بخت آزما عنوان کرد: نیروهای راهنمایی و رانندگی نیز در مواقع تصادفات حاد؛ نیروهای خود را به منطقه اعزام و مدیریت ترافیکی معبررا انجام می‌دهند.

وی افزود: مرکز کنترل و ترافیک نیز مدیریت تقاطع‌ها را انجام می‌دهد. ترافیک در مناطقی که از وضعیت خاصی برخوردار باشند در خصوص مدیریت زمان بندی چراغ های راهنمایی اقداماتی انجام می‌دهند.

مدیرروابط عمومی سازمان حمل و نقل ترافیکی شهرداری مشهد در خصوص وضعی ترافیکی شهر بیان کرد: در میدان امام حسین، سپاد، فهمیده، قائم، جهاد و... در این زمان مشکلات حرکتی ترافیک داریم. در یزرگراه ها چون سرعت وسایل نقلیه افزایش پیدا می‌کند و رانندگان در خصوص مدل رانندگی در برف و باران آموزش‌های لازم را ندیده‌اند، احتمال تصادفات افزایش و مشکلات ترافیکی و تصادفات در بزرگراه‌ها ایجاد می‌شود. درسطح شهر در شرایط خاص حجم ترافیکی افزایش پیدا می‌کند.

بخت آزما یادآور شد: لازم به ذکر است در تصادفات خسارتی، طرفین تصادف باهم توافق کرده و بدون حضور پلیس و کروکی به مراکز بیمه مراجعه کرده و خسارات خود را تا سقف 65000000 ریال دریافت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار