رئیس اتحادیه موسسات گردشگری و اتومبیل کرایه بابلسر از راه‌اندازی نرم‌افزار ماکسیم در این اتحادیه برای نخستین‌بار در کشور خبر داد و گفت: فقط رانندگان شاغل در آژانس‌ها می‌توانند زیرمجموعه ماکسیم قرار گیرند و نرخ آن‌ها طبق مصوبه کمیسیون شهرستان بابلسر معین شده است.
کد خبر: ۶۸۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 22 November 2018

مرتضی نژاد سالاریه در گفت‌وگو با بلاغ، از راه‌اندازی نرم‌افزار ماکسیم در اتحادیه موسسات گردشگری و اتومبیل کرایه شهرستان بابلسر برای نخستین‌بار در کشور خبر داد و گفت: به‌علت ورود تاکسی‌های اینترنتی به شهرستان بابلسر و برای جلوگیری از بیکاری رانندگان و مدیران موسسات، به این نتیجه رسیده‌ایم که موسسات گردشگری و اتومبیل کرایه شهرستان خود را به‌روز کرده و به رقابت با تاکسی‌های اینترنتی بپردازیم.

رئیس اتحادیه موسسات گردشگری و اتومبیل کرایه بابلسر افزود: توانستیم به پیشنهاد دوستان در اتاق اصناف ایران پس از شش ماه مطالعه و مذاکره، موفق به عقد قرارداد با شرکت روسی ماکسیم شویم و تمام اختیارات این نرم‌افزار را تحت پوشش این اتحادیه قرار دهیم.

نژادسالاریه تصریح کرد: فقط رانندگان شاغل در آژانس‌ها می‌توانند زیرمجموعه ماکسیم قرار گیرند و نرخ آنها طبق مصوبه کمیسیون شهرستان بابلسر معین شده است.

وی متذکر شد: همچنین همشهریان بابلسری می‌توانند با نصب این نرم‌افزار ماکسیم از امکانات و برنامه‌های پیشرفته موجود استفاده کنند.

رئیس اتحادیه موسسات گردشگری و اتومبیل کرایه بابلسر در توضیح خدمات متمایز اپلیکیشن ماکسیم توضیح داد: از تفاوت‌های شاخص این نرم‌افزار امکان رزرو ماشین از قبل‌، امکان سفر به استان‌های دیگر و امکان درخواست خودرو با شماره 1611 است.

نژاد سالاریه ادامه داد: از جمله خدمات ارائه‌شده در این سامانه می‌توان به امکان رزرو خودرو برای ساعت و روز دلخواه، مشخص بودن هزینه درخواست سفر پیش از آغاز سفر، پشتیبانی رایگان و 24 ساعته از طریق پیامک و تماس تلفنی، امکان ثبت درخواست از طریق شماره 1611 در هر ساعت از شبانه‌روز، ثبت درخواست‌های تکمیلی همچون نیاز به صندلی کودک در خودرو، همراه داشتن بار و نیز امکان افزودن مقصدهای دوم، سوم اشاره کرد.

گفتنی است سامانه درخواست خودرو ماکسیم پیش از این در بسیاری از شهرهای تحت پوشش مثل مشهد، ارومیه، تبریز، اردبیل، تهران، همدان، خرم‌آباد، اهواز، بندرعباس، رامسر، تودشک و دهدشت، همکاری خود را با موسسات اتومبیل کرایه و سایر شرکت‌های حمل‌‏ونقل آغاز کرده و برنامه‌ریزی‌های بلند مدتی را برای این بخش از فعالیت خود در نظر گرفته است.‏

شایان ذکر است طی این اقدام، یک تهدید شغلی جدی شغلی آژانس‌های تلفنی با تدبیری صحیح به یک فرصت تبدیل شده است.

مدیریت بهینه ورود تاکسی‌های اینترنتی به چرخه نیازمندی‌های مردم به نفع اصناف، لازمه تدابیری اینگونه است که نیاز به تکثیر چنین اندیشه‌‌هایی به جای تقابل در برابر آن، باید در سایر صنوف نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نکته بازر این ماجرا آن است که این کار برای نخستین بار در سطح کشور اجرایی شده و بر این اساس مدیران آژانس‌های تلفنی دارای جواز کسب در بابلسر مدیریت این نرم‌افزار اینترنتی را بر عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار