روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، :
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر با خانواده حسینی تبار اهدا کننده اعضاء در شهرستان مهدیشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۸۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 20 November 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر با خانواده حسینی تبار اهدا کننده اعضاء در شهرستان مهدیشهر دیدار و گفت‌وگو کرد. در این  دیدار دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر با عرض تسلیت و ابزار همدردی با خانواده حسینی تبار، بیان داشت: برای یک خانواده غم از دست دادن جوان بسیار سخت است، اما شما با این اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه با اهدای اعضای این جوان که از سلاله سادات بودند کار بسیار بزرگی را انجام دادید، کاری که فقط انسان‌های بزرگ با قلبی بخشنده می‌توانند انجام دهند.
همچنین در این دیدار توکلی بخشدار مرکزی شهرستان مهدیشهر نیز اظهار داشت: اهدای عضو معامله با خدای تعالی و کاری ارزشمند است و این ایثار و فداکاری که برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) و آموزه های دینی است تا همیشه ماندگار و ابدی است که قطعا در پیشگاه خداوند از اجر و قرب والایی برخوردار است.
درانتهای مراسم، لوح تقدیر دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر به این خانواده ایثارگر اهدا گردید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار