رئیس دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،همزمان با ماه ربیع الاول و سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) ساخت خوابگاه خیر ساز دانشجویان دختر دانشگاه سمنان با تبادل تفاهم نامه ای بین دانشگاه سمنان و محسن پور فخار از خیران استان آغاز شد .
کد خبر: ۶۸۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 18 November 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، در این مراسم دکتر مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان ضمن قدردانی از همراهی خیران با این دانشگاه در بخش های مختلف گفت : با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی دانشگاه و دغدغه آنان و خانواده ها و همچنین مسؤولان دانشگاه برای اسکان در خوابگاه می طلبد که خیران در ساخت خوابگاه همکاری و مساعدت بیشتری با دانشگاه سمنان داشته باشند .
دکتری نصیری با بیان اینکه میزان مشارکت خیران در ساخت خوابگاه بسیار اندک است افزود : باید در این زمینه فرهنگ سازی شود که ثواب و اهمیت ساخت خوابگاه دانشجویی کمتر از ساخت مدرسه نیست.
وی اظهار امیدواری کرد : با آغاز ساخت این طرح مشارکت دیگر خیران نیز برای ساخت خوابگاه افزایش یابد .
رئیس دانشگاه سمنان خواستار اتمام این طرح تا تابستان 98 شد و گفت : با بهره برداری از این ساختمان میزان اسکان دانشجویان دانشگاه سمنان در خوابگاه ها افزایش خواهد یافت .
محسن پور فخار خیر خوابگاه ساز نیز در این جلسه گفت : متأسفانه مشارکت خیران در خوابگاه سازی اندک است و این درحالی است که مشارکت در این کار خیر هم مزایای خود را همانند دیگر طرح های عمرانی خیرساز از جمله مدرسه سازی به همراه دارد .
معاون اداری مالی دانشگاه سمنان نیز گفت : خوابگاه خیرساز دختران دانشگاه سمنان با پیش بینی هزینه شش میلیارد ریالی ساخته خواهد شد که 50 درصد از هزینه ساخت این طرح را محسن فخار از اعضای بنیاد خیرین دانشگاه سمنان و دیگر خیران پرداخت خواهند کرد .
دکتر محمد کاظم شربتدار افزود : این خوابگاه با مساحت حدود 520 متر مربع و در یک بلوک شش واحدی با ظرفیت 50 نفر ساخته می شود .
وی با بیان اینکه این طرح نخستین خوابگاه خیرساز در پردیس اصلی دانشگاه سمنان است اظهار امیدواری کرد : این طرح تا تابستان سال آینده به اتمام و با آغاز مهر در اختیار دانشجویان قرار گیرد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار