سرپرست هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، سرپرست هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه نخستین پرواز مسافری از سمنان به مشهد مقدس امروز انجام شد، گفت: ۶۰ نفر از خانواده شهدا اولین مسافران این هواپیما بودند.
کد خبر: ۶۸۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 15 November 2018
به گزارش تابناک سمنان ، قدرت الله ابک ،ضمن بیان اینکه اولین پرواز مسافری فرودگاه سمنان را به مشهد روز پنج‌شنبه با حضور مسئولان ترک کرد، ابراز داشت: این پرواز قرار بود در روز اربعین انجام شود اما به دلیل پاره ای از مسائل به ماه ربیع‌الاول موکول شد.
وی بابیان اینکه این پرواز با ۶۰ مسافر انجام شد، اضافه کرد: با توجه به نقش و اهمیت شهدا ۴۰ نفر از مسافران را خانواده شهدا و مابقی را موثران نقاط مختلف استان شامل می‌شوند.
سرپرست هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه پرواز بازگشت این هواپیما روز شنبه ۲۶ آبان خواهد بود، ابراز داشت: دولت بسیار تلاش کرد تا زیرساخت‌های لازم برای توسعه فرودگاه‌های کشور از جمله سمنان انجام شود که خوشبختانه امروز شاهد انجام این پرواز از این فرودگاه بودیم.
ابک بابیان اینکه توسعه زیرساخت‌های فرودگاه‌های استان با استقبال مردم رشد فزاینده‌تری خواهد داشت، تصریح کرد: انتظار می‌رود صاحبان صنایع، بازرگانان، اساتید دانشگاه‌ها از این  ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنند و شاهد استقبال روز افزون مردم در استفاده از فرودگاه باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار