فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، از برگزاری کنگره بزرگ ۳۰۰۰ شهید ایلامی خبرداد.
کد خبر: ۶۷۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 14 November 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سیدصادق حسینی در مراسم تجلیل از شهدای پاسدار اظهار داشت: اقتدار و عزت و سربلندی امروز کشور ما در مقابل دنیای زور و زر نشات گرفته از خون سرخ شهدای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:  دفاع مقدس به ما نشان داد که هستند دلاور مردان و شیرزنانی که برای حفظ حریم ولایت و دفاع از آرمان سرخ انقلاب اسلامی از جان می‌گذرند تا امنیت، آسایش و عزت و سربلندی را برای هموطنان خود به ارمغان آورند.

وی گفت: آن خون ریخته شده شهدا امروز عزت و اقتدار جهانی برای ایران اسلامی است و اگر خواهان ماندگاری این عزت و سربلندی در جهان هستیم نباید اجازه دهیم خون شهدا به فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه راه شهدا را در پیروی از راه و آرمان تبین شده توسط مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: سراج منیر برای عیور به سلامت از خطرات در کمین انقلاب اسلامی عمل به فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در شاخص تعین شده توسط خون شهدا که سراج منیر ما مردم ایران است ممکن می‌شود.

وی ذلت و زبونی آمریکا  و همپیمانان او را در برابر اقتدارمردم ایران از برکت خون شهدا دانست و گفت: اقتدار موشکی ایران، مقابله با قدرت نرم و سخت دشمن و دست یافتن به مدارج علمی و تحقیقاتی حاصل تلاش جهادی و تفکر بسیجی است که شهدا برای ما تبین کرده‌اند.

حسینی به برنامه پاسداشت یاد و خاطره شهدا اشاره و گفت:کنگره بزرگ 3000 شهید ایلامی را دردستور کار داریم که این کنگره در سطح ملی برگزار و انتظار ما از خانواده شهدا به ارسال دست نوشته‌ها و خاطرات شهدا به این کنگره است./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار