کد خبر: ۶۷۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 13 November 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، بهروز اسودی در دیدار شورای معاونین سازمان با فرماندار گرمسار با اعلام این خبر افزود: ۳۷ درصد واحدهای صنعتی استان در این شهرستان مستقر هستند که ۳۰ درصد سرمایه گذاری کل و ۳۲ درصد اشتغال استان را به خود اختصاص داده است.
وی هدف از تشکیل این جلسات در شهرستانها را آشنایی با مجموعه اثر گذار صنعت ، معدن و تجارت در آن شهرستان و ارزیابی فعالیت های بخش های مختلف در شهرستان عنوان کرد و تصریح کرد: معاونت ها باید برنامه ها ، ایده ها و استراتژی های بخش های مختلف را ارزیابی و رصد کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ظرفیت های معدنی این شهرستان خاطرنشان کرد: شهرستان گرمسار با ۹۱ معدن ، حدود ۱۵ درصد معادن کل استان را در اختیار دارد که ۶۰درصد ذخائر مواد معدنی کل استان در این معادن نهفته است.
بهروز اسودی با اشاره به سهم صادرات این شهرستان اظهار داشت: ۵۷درصد از صادرات استان توسط واحدهای تولیدی شهرستان گرمسار انجام می شود.
در ادامه این نشست ، رئیس و معاونین سازمان در پنجاه و هفتمین جلسه شورای معاونین سازمان که در محل اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان برگزار شد اقدامات و فعالیت های زیربخشی در شهرستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
در این جلسه کارشناسان بخش های مختلف اداره شهرستان به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداختند و پیرامون مشکلات موجود بحث و تبادل نظر شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار