رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید ، ۶۶ واحد تولیدی استان حدود ۲۷۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند.
کد خبر: ۶۷۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ 13 November 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، بهروز اسودی در یکصد و بیست و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: با توجه به ابلاغ بسته حمایتی تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ و با تصویب اعضای کارگروه ، با پرداخت تسهیلات به ارزش ۲۷۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۶ واحد تولیدی استان موافقت و به بانکهای عامل معرفی شد.
وی افزود: از این ۶۶ واحد معرفی شده ، ۴۵ واحد مربوط به بخش صنعت ، ۲۰ واحد مربوط به بخش کشاورزی و یک واحد نیز مربوط به گردشگری می باشد که با پرداخت تسهیلات به این واحدها ، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر فراهم خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ثبت نام ۴۳۲ واحد تولیدی استان در سامانه بهین یاب جهت دریافت تسهیلات اظهار داشت، تاکنون ۱۳۶ واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات به ارزش ۴۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند که تاکنون ۱۰ واحد موفق به دریافت تسهیلات شده اند.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان از بررسی مشکلات بانکی ، مالیات و تامین اجتماعی چهار واحد تولیدی در این نشست خبر داد و اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید این کارگروه تا کنون مشکلات ۶۳۹ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۵۱۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.
بهروز اسودی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه افزود: از ۱۵۱۵ مصوبه ، ۴۴درصد مربوط به امور بانکی و تسهیلات ، ۱۸درصد مربوط به امور زیربنایی ، ۱۶ درصد مربوط به امور مالیاتی ، ۱۱درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر می باشد که ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار