کد خبر: ۶۷۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 13 November 2018
به گزارش تابناک سمنان ، اعزام نخستین گروه کاروان راهیان نور300نفره دانش آموزی دختر مقطع دوم متوسطه  استان سمنان از شهرستان دامغان به مناطق عملیاتی جنوب کشور با بدرقه معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان، معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، فرمانده سپاه ناحیه، مدیر آموزش و پرورش دامغان، رئیس آموزش و پرورش منطقه امیرآباد و والدین دانش آموزان حضور داشتند.
این اردو راهیان نور 4 روزه بوده و 10 نفر راوی و روحانی کاروان را همراهی می کنند.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت : صبح امروز اولین کاروان سیصد نفره دختر استان سمنان به مناطق جنوب اعزام شدند.
این اعزام که با حضور شریفی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان همراه بود وی اظهار داشت: تعداد 7 دستگاه اتوبوس از شهرستان دامغان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند، این مقام مسئول افزود از همه ی ظرفیت و توان آموزش و پرورش برای استفاده معنوی دانش آموزان از این اردو بهره خواهیم برد، همچنین افزود: در بین مسیر با توزیع بسته های فرهنگی سعی نمودیم بر غنای هر چه بیشتر این سفر بیافزاییم.
در همین راستا حسن کاتبی مدیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری انجام شده فی ما بین آموزش و پرورش و سپاه و همچنین استقبال بسیار عالی دانش آموزان و خانواده های آنها، از این اردو سعی نمودیم مدیران مدارس را بعنوان سرپرست اعزام نماییم. مدیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در حال رایزنی با سپاه هستیم که طی مسیر با راه اندازی موکب از خستگی دانش آموزان بکاهیم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار