کد خبر: ۶۷۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 12 November 2018
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با حضور مدیر و معاون درمان تامین اجتماعی استان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از کارشناسان ستادی مدیریت درمان و مسئولین محلی شهرستان سرخه درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان بصورت آزمایشی آغاز بکار کرد.
دکتر سیدمجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان در توضیحات خود در خصوص کلیات پروژه از حیث اعتباری و ساختمانی گفت: درمانگاه مادر با زیربنائی به مساحت ٤٠٠٠ مترمربع و با اعتباری ١٠٠ میلیارد ریالی برای ساخت و ١٠ میلیارد ریالی برای تجهیز در طول مدت حدود ٣ سال ساخته شده است. وی با اشاره به دید توسعه ای در آینده برای این مرکز درمانی اظهار داشت: در حال حاضر این مرکز بعنوان درمانگاه عمومی سطح یک فعالیت دارد و بیمه شدگان عزیز می توانند از خدمات ویزیت پزشکان عمومی، دندانپزشک، ماما، تزریقات، داروخانه و آزمایشگاه که بصورت رایگان می باشد بهره مند شوند. وی افزود: با توجه به پیش بینی های انجام شده توسعه سطح ارائه خدمات نیز در این درمانگاه امکان پذیر خواهد بود. دکتر اکرم با اشاره به افتتاح رسمی این مرکز با حضور مسئولین سازمانی و کشوری طی هفته های آتی اظهار امیدواری کرد با ارائه خدمات در درمانگاه مادر، رضایتمندی بیمه شدگان عزیز شهرستان سرخه در دسترسی آسانتر به خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی فراهم شود.
حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه نیز ضمن تقدیر از اهتمام سازمان بالاخص مدیران ستاد مرکزی و استانی آن در راه اندازی این مرکز درمانی اظهار امیدواری کرد با توجه به مطالبات به حق بیمه شدگان در دسترسی به خدمات درمانی تامین اجتماعی ارائه خدمات در این مرکز تحقق عینی عدالت اجتماعی بوده و انشاله منشأ خیرات و برکات خواهد بود.
مهندس مؤیدی زاده فرماندار سرخه نیز با اعلام آماری از تعداد بیمه شدگان در سطح شهرستان اقدام سازمان در احداث این مرکز درمانی در شهر سرخه که هم زمینه استفاده شهروندان سرخه ای و همچنین برای سایر هموطنان فراهم می نماید را کار بزرگ و اقدامی شایسته ای عنوان کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار