رئیس درمانگاه تامین اجتماعی گرمسار :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس درمانگاه تامین اجتماعی گرمسار ، با اعلام آمار تعداد خدمات دندانپزشکی در شش ماهه ابتدای سال افزود: در این مدت حدود ٦٠٠٠ مراجعه کننده توسط دندانپزشکان این مرکز در دو شیفت صبح و عصر ویزیت شده اند.
کد خبر: ۶۷۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 12 November 2018
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان، دکتر علیرضا رمضانپور رئیس درمانگاه شبانه روزی گرمسار با اعلام اینکه در شش ماه نخست سالجاری بیش از چهارهزار خدمت دندانپزشکی شامل پرکردن، جرم گیری و کشیدن دندان در این درمانگاه ارائه شده است افزود: در این مدت حدود ٦٠٠٠ مراجعه کننده توسط دندانپزشکان این مرکز در دو شیفت صبح و عصر ویزیت شده اند.
دکتر رمضانپور با اشاره به سایر خدمات قابل ارائه در درمانگاه تصریح نمود: درمانگاه تامین اجتماعی گرمسار در سه شیفت کاری فعال، علاوه بر واحد دندانپزشکی با ارائه خدماتی شامل ویزیت پزشک عمومی ، مامائی و خدمات پاراکلینیکی از جمله آزمایشگاه و رادیولوژی و همچنین واحدهای تزریقات و داروخانه در حال خدمت رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان گرمسار می باشد. وی اظهار داشت: طی شش ماهه اول سالجاری بیش از ٦٩٠٠٠ نفر توسط پزشکان عمومی ویزیت شده و ٣٨٠٠  نفر نیز به واحد مامائی مراجعه داشته اند. رمضانپور افزود: در این مدت حدود ٤٦٠٠ نفر مراجعه کننده به آزمایشگاه ثبت شده و حدود ٣٨٠٠ نفر نیز از خدمات واحد رادیولوژی درمانگاه استفاده نموده اند. رئیس درمانگاه شبانه روزی گرمسار ضمن تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و شایسته به بیمه شدگان تامین اجتماعی افزود: از جمله اقدامات شاخص در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی بیمه شدگان، راه اندازی سیستم های نوبت دهی اینترنتی و همچنین کد دستوری با تلفن همراه علاوه بر نوبت دهی تلفنی  بوده که در این مرکز ٧٥ %  نوبت دهی واحد دندانپزشکی با این دو روش انجام شده است.
دکتر رمضانپور دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ٢٠١٥ را نشان از اهتمام همکاران درمانگاه در ارائه خدمات با کیفیت و مبتنی بر اصول و استانداردهای بهداشتی عنوان کرد و گفت: توجه به نظرات مراجعین و رسیدگی و پیگیری درخواستها، پیشنهاد و شکایات مطرح شده از جمله اهداف و برنامه های مهم درمانگاه می باشد که موارد در اسرع وقت و در کمیته های مربوطه جهت جلوگیری از تکرار اشتباهات و نارضایتی مراجعین و همچنین تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی بررسی می گردد. لازم بذکر است تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان گرمسار حدود ١٦٠٠٠ نفر می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار