معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، با کسب نتایج خوب از نام خوزستان مراقبت شود.
کد خبر: ۶۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 12 November 2018

ابراهیم نصیری در نشست مشترک با روسای هیات‌های ورزشی با محوریت حضور در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی که در محل این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی از سی‌ام آبان‌ تا دهم آذرماه در 68 مکان کشور برگزار می‌شود که خوزستان نیز در رشته‌های بسکتبال و سه‌گانه میزبان این رویداد است.

وی بیان کرد: باید تلاش شود در این رویداد کشوری از نام خوزستان مراقبت کنیم و نتایج خوبی کسب شود. ضمن این‌که از هیات‌های ورزشی درخواست دارم که سرپرستان با تجربه و افراد فنی را همراه با تیم‌ها به مسابقات اعزام کنند تا حقی از ورزشکاران خوزستانی ضایع نشود. بنابراین انتظار داریم کار با حساسیت و دقت پیگیری شود. همچنین مراسم بدرقه از این ورزشکاران 26 آبان‌ماه با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به عملکرد برخی هیات‌ها که برای این اداره‌کل رضایت‌بخش نبوده است، گفت: برخی رشته‌ها سقف رشد مدالی‌شان تنها یک درصد رشد بوده است. باید تعارف را کنار بگذاریم و به این موضوع را رسیدگی کنیم زیرا باید پاسخگوی مردم و جامعه ورزش خوزستان باشیم. ما کار را رصد می‌کنیم. همچنین باید بگویم در این بین برخی هیات‌ها کار کرده‌اند و با رشد مواجه بوده‌اند.

وی افزود: به هر حال باید تمام توان‌مان را برای المپیک 2020 و المپیک 2022 جوانان بگذاریم. همچنین از هیات‌ها درخواست داریم که حتما مجامع سالانه خود را به صورت منظم برگزار کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ابراهیم نصیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار