سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه مصوبات شورای هماهنگی ترافیک، وجه قانونی دارد بر لزوم قید زمان در مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان های استان تاکید کرد
کد خبر: ۶۷۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 11 November 2018
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان
مهندس ابک سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان که در‌محل سالن مدیریت بحران استانداری تشکیل شد گفت: مصوبات شورای هماهنگی ترافیک وجه قانونی داشته و بروز حوادث ترافیکی در راستای عدم اجرای مصوبات مرتبط، تبعات و ‌پیگیری های قضایی را به دنبال خواهد داشت.
مهندس ابک با اشاره به جلسات برگزار شده این شورا در شهرستان ها گفت: جلسات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان های استان به صورت منظم برگزار و صورتجلسات به دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک استان ارسال شود.
مهندس ابک سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان جلسه شورای هماهنگی ترافیک را یکی از جلسات مهم فرمانداری های شهرستان ها دانست و خاطر نشان کرد: این‌ جلسات به صورت ‌مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط داشته و باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان ها توجه شود.
وی همچنین بر این موضوع تاکید نمود که مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان و شهرستان ها قانونی بوده و نیاز است تا فرمانداری ها مصوبات را بر اساس امکانات و بودجه های موجود در نظر گیرند تا در آینده بروز حوادث ترافیکی مرتبط با مصوبات این شورا منجر به پیگیری های قانونی نشود.
مهندس ابک با تاکید بر توجه به بودجه های شهرداری های استان اظهار داشت: فرمانداران به عنوان روسای شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ها، قید زمان را در تمامی مصوبات شهری شورای هماهنگی ترافیک به صورت ویژه در نظر بگیرند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان همچنین تاکید کرد شهرداران به صورت مستمر و منظم در جلسات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ها حضور داشته باشند تا مصوبات این جلسات با هماهنگی و نظرات مجموعه شهرداری و همچنین اطلاع از آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل ها اتخاذ شود.
در ادامه این‌جلسه موارد زیر پس از بحث و تبادل نظر اعضای حاضر مصوب شد:
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار