رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دامغان:
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان از دستگیری هشت متخلف قاچاق چوب تاغ در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون هشت فقره پرونده تخلف تشکیل شد.
کد خبر: ۶۷۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 10 November 2018
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دامغان حسین سعدالدین ،  ضمن بیان اینکه هشت متخلف قاچاق چوب تاغ در دامغان دستگیر شدند، ابراز داشت: این متخلفان ضمن مبادرت به قطع درختان بیابانی تاغ، آن‌ها را به ذغال تبدیل و در بازار به فروش می‌رساندند.
وی بابیان اینکه مناطق بیابانی جنوب دامغان دارای درختان تاغ است، اضافه کرد: متخلفان ساعات پایانی شب در گروه‌های انفرادی یا چند نفره با خودروهای سبک شامل نیسان و موتورسیکلت چوب‌های تاغ را حمل می‌کردند که با انجام گشت‌های شبانه و محسوس و غیر محسوس یگان حفاظت منابع طبیعی دامغان و با همکاری پاسگاه‌های انتظامی، متخلفان شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی دامغان تاکید کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و پاسگاه‌های انتظامی هریک به عنوان ضابط قضایی در برخورد با متخلفان جدی بوده و هیچ‌گونه مماشاتی با متخلفان صورت نخواهد گرفت.
سعدالدین ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هشت فقره پرونده قطع درخت تاغ در اداره تعزیرات حکومتی دامغان تشکیل شد، تصریح کرد: با این متخلفان برابر قانون رفتار خواهد شد و در سریع ترین فرصت پس از تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی برای متخلفان رای قاطع و قانونی صادر می‌شود.
وی بابیان اینکه برابر ماده ۲۰ قانون قاچاق کالا، ارزش قاچاق چوب تاغ بالای ۱۰ میلیون تومان برآورد می‌شود، اضافه کرد: در این راستا تاکنون دو دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه موتورسیکلت که قاچاق چوب تاغ با آن‌ها صورت گرفت برابر قانون به نفع دولت ضبط شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار