کد خبر: ۶۷۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 05 November 2018
به گزارش  تابناک سمنان ، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان ، علی عرب، با اشاره ۴۳۱ مددجو دارای بیماری خاص، مبتلابه سرطان و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند بیان کرد: با  مشارکت مراکز درمانی و خیرین محترم گامی مؤثر در کاهش آلام این افراد خواهیم برداشت.
وی گفت:  سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیازمندان و افراد تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
عرب با اشاره به اینکه در هفت‌ماهه نخست امسال برای ارائه ۱۳ هزار و ۹۰۰ خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان استان سمنان سه میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان هزینه شده است افزود: هم‌اکنون ۳۴ مرکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد کمیته هستند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از وجود  ۶۲۰ حامی در طرح شفا استان سمنان  برای حمایت از ۴۲۹ بیمار تحت حمایت این نهاد خبر داد و  افزود: در این مدت هفت‌ماهه این بیماران  از کمک ۳۲۲ میلیون تومانی حامیان خود بهره‌مند شدند.
وی بیمه مکمل درمان که را  وجه تمایز بیمه کمیته امداد با سایر سازمان‌های بیمه‌گر برشمرد و گفت: برای ۲۱ هزار و ۵۸۱ مراجعه مددجویان تحت حمایت  یک میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان در سرفصل‌های دریافت مبالغ تفاوت تعرفه، فرانشیز خدمات، دندانپزشکی، هزینه‌های دارویی، عصا، عینک، ویلچر هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار