مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از آغاز طرح توزیع لاستیک رایگان ویژه رانندگان تاکسی در این کلان‌شهر خبرداد.
کد خبر: ۶۷۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 28 October 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:حمیدرضا ناصری  اظهار داشت: این طرح با مصوبه شورای شهر و تاکید شهردار شیراز در حمایت از رانندگان تاکسی اجرایی شده و براساس آن به هر راننده تاکسی دو حلقه لاستیک رایگان اختصاص می‌یابد.

وی بیان کرد: در چند روز گذشته 800 حلقه لاستیک بین رانندگان تاکسی توزیع شده و مابقی نیز تامین و تا پایان امسال، تمام رانندگان تاکسی در شیراز دو حلقه لاستیک رایگان دریافت می‌کنند.

ناصری در مورد افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی نیز تصریح کرد: طولانی شدن مراحل اداری یکی از دلایل تاخیر در اجرای این طرح است، اما امیدواریم تا حداکثر دو هفته دیگر نیز مصوبه افزایش کرایه‌های تاکسی در شیراز که به تصویب شورای شهر رسیده و فرمانداری نیز آن را تایید کرده اجرایی شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: پس از اجرای این مصوبه کرایه‌های تاکسی گردشی از 500 به 600 تومان و سایر تاکسی‌ها از جمله تاکسی ترمینال، فرودگاه و آژانس‌ها نیز 15 درصد افزایش می یابد.

ناصری همچنین از اجرای طرح برخورد با خودروهای مسافرکش شخصی خبرداد و افزود: در این مورد نیز با همکاری پلیس راهور، خودرو مسافران شخصی غیرمجاز به پارکینگ هدایت می‌شود.

وی گفت: درخواست ما از شهروندان شیرازی این است که برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل در رفت و آمدهای خود در سطح شهر از تاکسی‌ استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار