استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،استاندار سمنان گفت: تصمیمات متناقض با سیاست های اقتصاد مقاومتی، حلال مشکلات کشور نخواهد بود . مدیریت واحد در اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت است
کد خبر: ۶۷۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 28 October 2018
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان:
 سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی در شرایط امروز کشور گفت: اگر تصمیمات متناقض با هدف های اقتصاد مقاومتی در کشور گرفته شود، مشکلات فعلی اقتصاد کشور حل نخواهد شد.
 چاوشی تاکید کرد: در راستای تسهیل در سرمایه گذاری و برطرف نمودن موانع موجود، دغدغه‌های بخش خصوصی و تصمیمات لحظه ای که مانع برنامه ریزی صاحبان صنایع برای توسعه سرمایه گذاری خواهد شد رصد و بررسی شود.
 وی همچنین با بیان اینکه مدیریت واحد در اقتصاد کشور بسیار حایز اهمیت است گفت امروز کشور را نمی توان به صورت جزیره ای اداره کرد.
 استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: با استیضاح وزیر اقتصاد، در شرایط حال حاضر کشور و توطئه های اقتصادی دشمنان، حیاتی ترین بخش دولت در حال حاضر بدون فرمانده است، که این مهم خسارات تاثیرگذاری را بر اقتصاد کشور وارد خواهد ساخت و ادامه داد: همه باید به قانون پایبند باشیم و راهی بجز قانون پذیری وجود ندارد.
 سید شهاب الدین‌چاوشی اظهار داشت: نظام اداری کشور در حال حاضر از چابکی لازم در اجرای قوانین برخوردار نیست که دولت باید در این خصوص تلاش بیشتری انجام دهد.
 استاندار سمنان افزود: اگر به بهانه اجرای قانون، کار مردم مختل شود، نقض غرض خواهد شد و باید به این نکته توجه جدی داشت تا اجرای قانون به محملی برای قدرت نمایی های شخصی تبدیل نشود.  وی در ادامه تاکید کرد دولت باید مکانیزمی را ایجاد نماید تا کمترین خسارت ممکن در شرایط امروز کشور، متوجه بخش تولید شود.
 سید شهاب الدین چاوشی در ادامه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به این مطلب که نباید در تصمیم‌گیری ها زمان را از دست بدهیم، افزود: دشمنان ما با زمانبندی ها بدنبال آسیب زدن به کشور هستند لذا باید متناسب با مشکلات برنامه داشته باشیم و به موقع نسبت به تصمیمات مطلوب اقدام نماییم.
 چاوشی گفت: کمیته بررسی و حل مسائل مربوط به تولید باید روزانه تشکیل شود.
 وی با بیان ابن مطلب که باید تلاش کنیم تا امید و اعتماد را به جامعه برگردانیم و نگذاریم تا این دو مهم در جامعه شکسته شود افزود: تسری این تفکر در جامعه اثرات زیان باری دارد که باید تلاش کنیم تا از این موضوع جلوگیری نمائیم که مدیران دولتی در پی گره زدن مشکلات هستند.
استاندار سمنان گفت: راه حل مشکلات امروز کشور، جز تفویض اختیار به مدیران استانی نخواهد بود و امروز با نقض بخشنامه مشکلات اقتصادی کشور حل نمی شود.
 چاوشی ادامه داد: باید این باور را در کشور ایجاد نمائیم که جنگ اقتصادی آثار مخربی داشته و همه باید تلاش کنیم در هر شرایط برای حل مشکلات اقتصادی کشور تلاش کرده و مدیران نیز بتوانند مشکلات را به موقع حل نمایند.
 سید شهاب الدین چاوشی در پایان ضمن تشکر از مجموعه های دست اندرکار اربعین حسینی در استان خاطر نشان کرد: اربعین نماد همبستگی مردم جهان‌است که انشالله نمادی از نماد عزت و اتحاد اسلامی در راهپیمایی میلیونی اربعین حسین (ع) به نمایش درخواهد آمد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار