کد خبر: ۶۷۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 21 October 2018
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان در بازدید از کارگاه پروژه اسکن اوراق و آرشیو الکترونیک پرونده های ثبتی مهدیشهر اظهار داشت، تاکنون اسکن اوراق پرونده های ثبتی املاک در ادارات ثبت سمنان و سرخه پایان یافت و در اداره ثبت مهدیشهر در حال اجرا می باشد و در مجموع تاکنون سه میلیون و پانصد هزار برگ اسکن شده است. عبدی کمیشانی به دقت در اسکن اوراق از جهت کیفیت کار تاکید و ابراز داشت، همه همکاران باید کمک کنند تا آرشیو الکترونیک با سرعت لازم انجام شود و آنچه که از اهمیت ویژه برخوردار است بروزرسانی و استمرار اسکن اوراق جدید در پرونده هاست.
مدیرکل ثبت اسناد استان ، اسکن پرونده های را اقدامی پیشگیرانه از حیث فرسودگی و مفقودی پرونده ها، سوء استفاده و هزینه های نگهداری سوابق مالکیت اشخاص دانست و ابراز داشت به  جهت برخورداری بهتر بایگانی ها و سیستم های مکانیزه سوابق املاک، آرشیو الکترونیک پرونده ها، کاری زیرساختی و ارزشمند است.
عبدی کمیشانی اعلام نمود اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان آمادگی دارد تا در صورت تامین اعتبار لازم، اسکن اوراق پرونده های سایر واحدهای ثبتی را آغاز و با سرعت این پروژه را انجام دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار