در گفتگو با مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان سمنان عنوان شد:
اقای وحید نظری مسئول ستاد اربعین دانشگاهیان بسیج دانشجویی استان سمنان در گفتگو با خبرگزاری بسیج دانشجویی عنوان کرد: امسال در قالب چهار کاروان اعزام خواهیم داشت و اولویت ما خواهران و زیارت اولی های هستند.
کد خبر: ۶۶۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 19 October 2018
 

 

 

به گزارش خبری تابناک سمنان به نقل از مهر سمنان: اقای وحید نظری مسئول ستاد اربعین دانشگاهیان بسیج دانشجویی استان سمنان در گفتگو با خبرگزاری بسیج دانشجویی عنوان کرد: امسال در قالب چهار کاروان اعزام خواهیم داشت و اولویت ما خواهران و زیارت اولی های هستند.
وی همچنین افزود : فعالیت های اصلی ما در ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان سمنان در دو زمینه " اعزام کاروان " و " تسهیل سازی فرآیند خروج " می باشد.
نظری در ادامه خاطر نشان کرد : در زمینه اول بسیج دانشجویی استان سمنان با همراهی و همکاری سایر واحد های بسیج دانشجویی مستقر در دانشگاه ها ، در پی ایجاد و اعزام کاروان هایی به منظور پیاده روی اربعین است.
مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان سمنان در ادامه گفت : این کاروان ها بیشتر به خواهران و افرادی که برای اولین بار متقاضی رفتن به این سفر معنوی می باشند ، اختصاص دارد.
وی در ادامه افزود : امسال بسیج دانشجویی استان قصد دارد در قالب 4 کاروان از دانشگاه های سراسر استان اعزام به عتبات عالیات را انجام دهد.
مسئول ستاد اربعین دانشگاهیان در قسمت بعدی گفتگو خاطر نشان کرد : در سال گذشته به همت بسیج دانشجویی استان ،  دفاتر بسیج دانشجویی در سراسر استان و دستگاه های مربوطه در قالب 1200 نفر فرآیند تسهیل خروج صورت پذیرفته است.
ایشان همچنین در پایان صحبت های خود عنوان داشتند فرآیند تسهیل خروج نیز امسال نیز طبق اطلاع رسانی های انجام گرفته صورت خواهد پذیرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار