در نشست خبری سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان با اصحاب رسانه مطرح شد؛
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان می‌گوید ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه ورزش در استان وجود دارد که از آن‌ها به نحو شایسته‌ای بهره‌برداری نشده است.
کد خبر: ۶۶۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 18 October 2018

تصاویر خبری استان سمنان با شبکه اطلاع رسانی مرآت

به گزارش خبری تابناک سمنان به نقل از  خبرنگار مرآت، سرپرست، معاون جوانان و مسئول هماهنگی ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن تشریح رویکردهای کلی این اداره‌کل به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفتند.

محسن جهانشیر سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان در ابتدای این نشست با یادآوری این خبر که 52 درصد از مدال‌های کسب‌شده توسط ورزشکاران استان در سال 96 مربوط به بانوان است اظهار کرد: این امر ما را بر آن می‌دارد که نگاه ویژه‌تری را به حوزه بانوان داشته باشیم.

جهانشیر با ابراز ناخرسندی از جایگاه کنونی ورزش در استان گفت: ما ظرفیت‌های ورزشی بسیاری در استان سمنان داریم و جایگاه فعلی ما، در خور شأن استان نیست.

وی از افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی در سرخه در هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: این زمین با اعتباری در حدود 27 میلیارد ریال احداث شده است.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان در ادامه با اشاره به اتخاذ برخی تصمیمات در راستای استفاده از «جوانان و بانوان» در پست‌های مدیریتی گفت: ما یک «گروه کاری» را تشکیل داده‌ایم و در حال شناسایی تک‌تک افراد فعال و توانمند در هیأت‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد هستیم تا بتوان از ظرفیت آن‌ها در پست‌های مدیریتی بهره‌برداری کرد.

دستگاه‌های اجرایی استان هنوز پای کار نیامده‌اند

جهانشیر با بیان این که اداره‌کل ورزش و جوانان ترویج ورزش همگانی را مقدمه پیشرفت در ورزش قهرمانی می‌داند بر ضرورت حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی برای ترویج ورزش همگانی تأکید کرد و گفت: متأسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم همه دستگاه‌های اجرایی استان را پای کار بیاوریم و به عنوان یک تیم کاری، با وحدت در این حوزه فعالیت کنیم.

وی در ادامه استان سمنان را یکی از برخوردارترین استان‌های کشور در حوزه زیرساخت‌های ورزشی توصیف کرد.

مصطفی مرادی معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این نشست از «تدوین طرح آمایش ورزش استان»، «ابلاغ طرح دیدار با سرآمدان جوان» و «رونمایی قریب‌الوقوع از یادمان شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان» خبر داد و گفت: شاید در سطح کشور چنین مورد بی‌نظیری نداشته باشیم که از یک تیم فوتبال 12 بازیکن طی 8 سال به شهادت رسیده باشند.

شمار خانه‌های ورزش روستایی تا پایان امسال به یکصد مورد می‌رسد

ناهید امیدی مسئول هماهنگی ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در بخشی از این نشست با بیان این که تا کنون 70 خانه ورزش روستایی در استان سمنان گشایش یافته است گفت: شمار خانه‌های ورزش روستایی تا پایان امسال به یکصد مورد خواهد رسید و این انتظار را داریم که متولیان این خانه‌ها تنها برای آقایان برنامه‌ریزی نکنند.

بخش‌های تکمیلی این خبر متعاقبا منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار