کد خبر: ۶۶۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 15 October 2018
به گزارش تابناک سمنان ،برای نخستین بار در دانشگاه های کشور اتاق سرمایه در دانشکده اقتصاد ، مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان افتتاح شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ اتاق سرمایه به منظور ارتباط هر چه بیشتر با بازار سرمایه و ایجاد افق های جدید برای دانشجویان با همکاری کارگزاری بانک توسعه در دانشگاه سمنان افتتاح شد .
دکتر مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان در آئین افتتاح این اتاق ضمن قدر دانی از کارگزاری بانک توسعه به دلیل حضور و سرمایه گذاری در دانشگاه، بر لزوم آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با بازار سرمایه و اصول سرمایه گذاری در این بازار تاکید کرد .
رئیس دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان نیز گفت :  برقراری ارتباط مؤثر بین حوزه های نظری و عملی و تقویت توان به کارگیری نظریه های آموخته شده در محیط آکادمیک از اهداف ایجاد اتاق سرمایه در این دانشکده است .
دکتر حسین دامغانیان اظهار امیدواری کرد : علاقه مندان به این بازار، پس از کسب صلاحیت های فنی، تخصصی و بنیادی لازم، در بستر ایجاد شده بتوانند نقشی در این بازار ایفا نمایند.
مدیر معاملات کارگزاری بانک توسعه صادرات نیز در این مراسم با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت گفت : دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه پیشرو و سرآمد در ارتباط میان بازار سرمایه و دانشگاه گام برداشته است .
 دکتر ابراهیمیان افزود : آموزش، یادگیری و آشنایی دانشجویان با بازار سرمایه هدف اصلی تأسیس اتاق سرمایه در دانشگاه سمنان است .
وی خواستار افزایش همکاری و ارتباط میان کارگزاری و دانشگاه سمنان شد و آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرد .
دکتر گل ارضی عضو هیأت علمی و متخصص در حوزه بورس نیز در این مراسم به نقش بازار سرمایه در ارتباط میان واحدهای پس انداز و سرمایه گذاران اشاره کرد و  افزود: ساز و کارهای کلی تعبیه شده در این بازار، سبب تسریع رشد اقتصادی از طریق رشد حجم پس انداز و سرمایه گذاری خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار