کد خبر: ۶۶۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 15 October 2018
به گزارش تابناک سمنان ،دکتر سعید ناجی در جلسه شورای اداری استان که روز شنبه ۲۱ مهرماه با حضور دکتر محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت به میزبانی سالن یادگار امام استانداری برگزار شد، گفت: در شرایط حاضر نیازمند انسجام فکری و نظری هستیم و برای تحقق این ضرورت در استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 معاون استاندار سمنان اظهار داشت: نیازمند تعریف جدیدی از مفاهیم هستیم و تلاش شده تا در حوزه های مختلف به حد و مرزهای این تعاریف در سطح استان برسیم.

 ناجی گفت: مشارکت سیاسی و اجتماعی مفاهیمی است که نیاز به تقویت آن در جامعه مشهود است و در دولت تدبیر و امید توانسته ایم گام های موثری در تقویت سازمان های مردم نهاد و احزاب و توسعه سیاسی و اجتماعی برداریم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزوذ: توجه به شان و جایگاه مردم موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد و از این منظر توجه به عملیاتی شدن منشور حقوق شهروندی در استان مورد توجه قرار گرفت.

 وی خاطرنشان ساخت: مدیریت آسیب های اجتماعی به عنوان معضلی بزرگ و مورد تاکید رهبر انقلاب و رئیس جمهور در دستور کار استان قرار گرفت، تقویت مباحث آموزشی، امید آفرینی، نشاط اجتماعی و از همه مهمتر پاسخگویی به عموم اقشار مردم و به طور خاص جوانان که سوالات جدیدی دارند و پیدا کردن پاسخ منطقی و ارائه به آن ها از دیگر برنامه های در دست انجام است.

 ناجی گفت: در بسیاری از موارد نیازمند تعریف و بازتعریف مفاهیم و ایجاد فهم مشترک بوده ایم که تلاش شده تا در استان همگرایی خوبی را ایجاد کنیم و این نگاه در نقطه اول در میان مسئولین استان تبلور یافته است و نمایندگان سه قوه و همچنین نماینده ولی فقیه در استان از همگرایی و انسجام بالایی برخوردارند.

 وی افزود: تلاش کردیم تا از اندیشه صاحب نظران و مردم کمک بگیریم و این سوال را مطرح کنیم که چگونه باید شرایط استان تغییر کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار