مجری طرح گیاهان داروئی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان :
مجری طرح گیاهان داروئی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی در مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار می‌شود
کد خبر: ۶۶۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ 14 October 2018
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، اظهارداشت: جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی از ۲۱ آبان ماه در تهران آغاز و تا روز ۲۴ آبان ماه ادامه دارد.
وی یکی از بخش‌های مهم این رویداد ملی را فن بازار آن عنوان کرد و افزود: در این فن بازار تخصصی زمینه بسط و ارتقای فرهنگ تجاری سازی یافته‌های تحقیقاتی ایجاد می‌شود.
مجری طرح گیاهان داروئی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ابراز امیدواری کرد با تعامل و هم افزایی عوامل اجرایی تحقیقاتی و آموزشی گیاهان دارویی بستری برای توسعه کمی و کیفی صنعت گیاهان دارویی عرضه و تقاضای فناوری تسهیل شود.
عبدالشاه با اشاره به برخی فواید برپایی این فن بازار در کنار جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی گفت: در این فن بازار محققان، ایده پردازان، طراحان، تولیدکنندگان‌، متخصصان، سرمایه گذاران، عرضه کننندگان و خریداران به صورت مستقیم همدیگر را ملاقات می‌کنند که این امر بستر مناسبی برای تجاری سازی تحقیقات مرتبط و معرفی آنها به سرمایه گذاران و کار آفرینان را فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه ثبت نام از طریق سایت EXPO4.chtm.isti.ir انجام می‌شود از متقاضیان و علاقه‌مندان خواست برای حضور در جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی از این طریق اقدام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار