کد خبر: ۶۶۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 14 October 2018
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با صدور حکمی داود دیواندری را به عنوان مدیر جدید منابع آب شهرستان سمنان منصوب نمود . ایرج حیدریان در آیین معارفه مدیر منابع آب شهرستان سمنان در جمع کارکنان این امور گفت: مدیران موفق بایستی مهارت های فنی و دانش لازم را برای ارائه خدمات به مردم داشته باشند و تکریم و رضایت ارباب رجوع را سر لوحه کاری خود قرار دهند.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای سمنان در بخش دیگری از سخنانش، به تبیین برنامه ها، سیاست ها و اهداف کلان شرکت در جهت توسعه و تسریع در روند خدمات رسانی مطلوب در جهت انجام پروژه های تامین و انتقال آب در استان کویری سمنان پرداخت.
در ابلاغ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان خطاب به داود دیواندری آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجربیات مفید جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مدیر منابع آب شهرستان سمنان منصوب می شوید. انتظار می رود با برنامه ریزی اصولی و با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات قانونی و سیاست های ابلاغی و هماهنگی و همکاری با معاونت حفاظت و بهره برداری و سایر معاونت های شرکت، منشا تحول و ارتقای کارایی و اثر بخشی در این حوزه باشید.
از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله بر اساس شرح وظایف مصوب مسئلت می نمایم.
شایان ذکر است در این مراسم که جمعی از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای سمنان و جمع کثیری از کارکنان منابع آب شهرستان حضور داشتند، از زحمات غلامرضا احسانی مدیر سابق این اداره به واسطه یک دهه خدمت صادقانه با اهدا لوح تقدیر به رسم یادبود تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار