کد خبر: ۶۶۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 13 October 2018
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در این آئین با قدرانی از عوامل اجرا کننده و حامیان این برنامه ها گفت: حماسه عاشورا با شعار آزادگی در وجود شیعیان نقش می‌بندد. در ایام شور و شعور حسینی ارزش‌های انسانی و اسلامی بارز و آشکار می شود و در کنار گریستن، فرهنگ خوب نگریستن شکل می گیرد.
امیر نجفی اظهار داشت: پیام عاشورای برای همه نسل‌ها و همه عصرها است که در مقابل دشمن مقاومت می کنند و باید بدانند که  مدافعان اسلام ناب محمدی در جهان سربلند هستند.
حجت الاسلام آرامی امام جمعه گرمسار نیز گفت: ثروت های ناملموس و نامحسوس در جوامع وجود دارند و حماسه عاشورا یک ثروت عظیم برای مسلمانان است که باید از آن استفاده کنند.
وی دیگر هدف قیام عاشورا را  اجتناب از انحراف دانست و بیان کرد: عمل به راه و روش عاشورا چراغی است برای جلوگیری از انحراف و به دامن دشمن افتادن و سر دادن ندای هیات من الذله در مقابل ظلم و جور و ستم و دفاع از محرومان و مستضعفان جهان و این هدف در انقلاب اسلامی تبلور یافته است.
آیین اختتامیه تکیه هنرمندان با اجرای نوحه خوانی و تعزیه شهادت امام حسین (ع) به پایان رسید و در این آیین از هنرمندان و پیرغلامان شهرستان تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار