مراسم روز جهانی کودک به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک ابرکوه همراه با کشیدن نقاشی دیواری برگزار و مورد بازدید مسئولین قرار گرفت .
کد خبر: ۶۶۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 10 October 2018

 هم‌زمان با گرامیداشت هفته جهانی کودک مراسمی به همین مناسبت با حضور مسئولین شهرستان در کانون پرورش فکری شماره یک این شهر برگزار و در حاشیه آن کودکان عضو کانون با همکاری شهرداری ابرکوه یکی از دیوارهای بوستان ملت را نقاشی کردند .

«محمد کاظمی نسب» فرماندار، «سید علیرضا رسولی» شهردار، «علی‌اکبر اسحاقی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و «محمدعلی اکرمی» بخشدار بخش بهمن با حضور در جمع کودکان، این روز را به آنان تبریک گفتند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های کانون مذکور قرار گرفتند .

گفتنی است؛ مسئولان نامبرده از نمایشگاه کودکان و نوجوانان شامل نقاشی، کاردستی، سفالگری و غيره و همچنین بخش‌های مختلف کانون از جمله کتابخانه، سینما، اتاق انیمیشن‌سازی، کارگاه‌های سفالگری، نقاشی و ادبی بازدید کردند .

«محمد کاظمی نسب» فرماندار ابركوه در حاشیه این بازدیدها ابراز کرد: محیط مدرسه باید با نشاط باشد به طوری که بچه‌ها در مدرسه نیز امکانات کانون پرورش فکری را داشته باشند و بازی کردن را بیاموزند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار