سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مديرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسيراني شهرداری كرمانشاه گفت:به منظور رفاه حال رانندگان و کاهش بار این مشکل با پيگيریهاي مستمر اين سازمان با شرکتهای بیمه گر ، بيمه تكميل درمان ويژه خانواده بزرگ تاكسيرانان در شهر کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.
کد خبر: ۶۶۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵ 10 October 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:سازمان تاکسیرانی در قالب خدمات رفاهی، در نهایت شرکت تعاونی تاکسیرانی با بيمه سامان قراردادی منعقد كرد تا تمام رانندگان تاکسی داری پروانه فعالیت ، بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد:بیمه تکمیلی بخشی هزینه های درمانی کلینیکی، پاراکلینیکی و عمل های جراحی رانندگان تاکسی مانند پرداخت هزینه‌های درمانی و بیمارستانی، زایمان، سزارین، هزینه آمبولانس، چشم‌پزشکی و... را شامل می‌شود که در این راستا رانندگان تاکسی هر دو ماه یک بار ،با پرداخت مبلغ مشخص به ازای هر نفر در نظر گرفته شده که تاکسیرانان با پرداخت آن می توانند از خدمات درمانی لازم بهره‌مند ‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی كرمانشاه اظهار داشت:با توجه به فعالیت حدود 9 هزار تاکسی در کرمانشاه ،پیش بینی می کنیم 2 تا 4هزار نفر از رانندگان تاکسی در این طرح شامل بیمه تکمیلی شوند.

به گفته این مسئول، رانندگان تاکسی می‌توانند با توجه به تعداد نفرات تحت تکفل خود از اقساط پرداختی بهره‌مند شوند.

سلیمانی افزود: تاكسيرانان متقاضی, دارای کارت شهری می توانند با مراجعه به مرکز شرکت تعاونی تاکسیرانی واقع در دیزل آباد خیابان سوم جنب منابع طبیعی مراحل ثبت نام را انجام و از مزاياي اين طرح بهره مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار