گزارشگر خوزستانی:
مجری و گزارشگر برنامه های ورزشی خوزستان با بیان این که زنده یاد بهرام شفیع، مردمی بود،گفت: او در اجراهایش بسیار راحت و خودمانی بود و این همان چیزی است که باعث استقبال مردم از یک برنامه می شود.
کد خبر: ۶۶۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 10 October 2018

مسعود نریموسی ضمن تسلیت برای درگذشت زنده‌یاد بهرام شفیع و با بیان این که او پایه گذار برنامه های ورزشی است، اظهارکرد: در زمان شروع فعالیت کاری ام در تلویزیون وقتی که به تهران رفته بودم، مرحوم شفیع را در ساختمان جام جم دیدم و باتوجه به این که ابتدای راه و جوان بودم با روی باز از من استقبال و تشویقم کرد.

وی ادامه داد: زمانی که خودم را به آقای شفیع معرفی کردم و متوجه شد که از خوزستان هستم، بسیار خوشحال شد. من از او درخصوص شیوه کار سوالاتی پرسیدم و او نیز مرا برای اجرا راهنمایی کرد. او تاکید داشت که مردم دار باش و ورزشکاران بااخلاق و پهلوان را نشان بده.

مجری برنامه فوتبال تا فوتبال خوزستان با اشاره به خاطره‌ای از برنامه ورزش و مردم با اجرای زنده‌یاد بهرام شفیع، گفت: قبل از این که وارد صدا و سیما شوم، خودم و برادرم یکشنبه شب ها که برنامه ورزش و مردم پخش می شد، برنامه را به صورت کامل نگاه می کردیم. آن موقع پخش زنده فوتبال اروپا را نداشتیم و بازی های حساس را آقای شفیع تدوین می کرد و در برنامه ورزش و مردم نشان می داد و ما نیز هر هفته منتظر این برنامه بودیم. به یاد دارم که خواب مان می گرفت ولی ترجیح می دادیم که این برنامه را با اجرای آقای شفیع نگاه کنیم.

وی با بیان این که زنده یاد شفیع، مردمی و در اجراهایش بسیار راحت و خودمانی بود، افزود: این همان چیزی است که باعث می شود مردم از یک برنامه استقبال کنند. او مغررو نبود و مردمی بود و همیشه به ورزش محلات و شهرستان ها نیز می پرداخت. به یاد دارم که در زمان جنگ هم در خوزستان اجرا داشت و همین رفتارها و کارهای این چنینی بهرام شفیع، باعث شده بود که مردم او را بسیار دو ست داشته باشند.

به گزارش ایسنا، بهرام شفیع مجری با سابقه برنامه تلویزیونی ورزش و مردم و رئیس فدراسیون هاکی در سن 62 سالگی و در بیمارستان بهمن تهران بر اثر سکته درگذشت.

شفیع که مجری قدیمی‌ترین برنامه ورزشی تلویزیون یعنی برنامه ورزش و مردم بود، حدود 30 سال در این برنامه به مجریگری پرداخت.

او از سال 1384 رئیس فدراسیون هاکی نیز بود. شفیع پیش از این چند بار به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شده بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بهرام شفیع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار