شهرستان کهگیلویه؛
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در روز جهانی کودک در کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵ 09 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، به مناسبت روز جهانی کودک در کتابخانه های عمومی شهید مطهری و ملاصدرای دهدشت برنامه های متنوع فرهنگی از جمله قصه گویی، غزلخوانی، جمع خوانی و مسابقه نقاشی با محوریت عاشورا و نیز نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این روز معاون ابتدایی آموزش و پرورش آقای پناهنده و همکاران وی از نمایشگاه کتاب کودک بازدید کردند و در ادامه این بازدید اجرای زنده غزلخوانی، قصه گویی و معرفی کتاب توسط کودکان با حضور ایشان در کتابخانه عمومی شهید مطهری دهدشت انجام شد.

بر پایه این گزارش دراین روز با همکاری و همراهی کتابداران کتابخانه شهید مطهری و هدایت کودکان در پارک شهید دستغیب، با اجرای برنامه های متنوع از جمله معرفی کتاب و شعر خوانی روحیه کودکان را شاد و همراه با آنها به انجام بازیهای کودکانه و نمایش و سرود پرداختند.

همچنین در این روز نشست کتابخوانی در مدرسه دخترانه ابتدایی فرهنگیان صورت گرفت   و در پایان این برنامه جوایزی شامل بسته های فرهنگی به کودکان و نوجوانان اهداء شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: با توجه به فرمایشات بزرگان دین، روز کودک فرصت خوبی است تا درباره رفتار خود با کودکان خویش بازنگری کنیم.

عیسی روح الامین ابراز کرد: اگر بدانیم شادمانی بهترین هدیه ای است که می توانیم به کودکانمان هدیه کنیم و دوران کودکی زیبایی برای آنان ترسیم کنیم هیچگاه فرصت شاد بودن را از آنها نمی گیریم.

این مسئول عنوان کرد: یادآوری روز کودک، بهانه مناسبی است تا همگان با پرهیز از افراط و تفریط در برنامه ریزی برای شادی، مهارت آموزی و آموزش کودکان، تلاش کنیم که آینده درخشان ایران در گرو شکوفایی استعداد نسل آینده کشورمان خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار