مدیریت ناکار آمد منابع آبی در مقابل مدیریت جذب سرمایه گذاری
به گزارش تابناک سمنان: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از اختصاص 16 میلیارد و 329 میلیون تومان اعتبار استانی مصوب جهت توسعه شهرک‌ها و ناحیه های صنعتی استان سمنان خبر داد و گفت برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاری نیاز است تا مشکل کمبود آب بر طرف شود.
کد خبر: ۶۶۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 08 October 2018

به گزارش تابناک سمنان:مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از اختصاص 16 میلیارد و 329 میلیون تومان اعتبار استانی مصوب جهت توسعه شهرک‌ها و ناحیه های صنعتی استان سمنان خبر داد و  گفت برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاری نیاز است تا مشکل کمبود آب بر طرف شود.

جذب بیشتر سرمایه‌گذاری در گرو رفع مشکل کمبود آب

حسن آلبویه در جلسه ستاد جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری که امروز دوشنبه برگزار شد اظهار داشت: با وجود مشکلات مختلفی مانند خشکسالی و کمبود آب ، طرح‌های بزرگ صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان اجرا می‌شود و برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاری نیاز است تا مشکل کمبود آب بر طرف شود.

وی در ادامه گفت: برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران باید وضعیت اعتبارات شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان بهبود پیدا کند تا زیر ساخت‌های بیشتری فراهم و نواقص بر طرف شود.

مهندس آلبویه  در ادامه گفت: وضعیت اعتبارات نسبت به سال گذشته بهتر شده است اما نسبت به وضعیت ایده‌آل فاصله زیادی وجود دارد .

رقابت تنگاتنگ سرخه و شاهرود در تصویب اعتبارات

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: جهت توسعه شهرک‌های صنعتی سرخه 3 میلیارد و یک‌صد میلیون تومان، ایوانکی یک میلیارد و 180 میلیون تومان، مهدیشهر 905 میلیون تومان، آرادان 100 میلیون تومان، لاسجرد 250 میلیون تومان، دیباج 100 میلیون تومان، یاتری 350 میلیون تومان، فولادمحله و بیارجمند نیز به ترتیب 150 و 40 میلیون تومان اعتبار مصوب شده است.

آلبویه ادامه داد: در سال‌جاری 580 میلیون تومان جهت توسعه شهرک صنعتی دامغان، 750 میلیون تومان جهت توسعه شهرک صنعتی سمنان، 3 میلیارد و یک‌صد میلیون تومان برای شهرک صنعتی شاهرود و 2 میلیارد و 170 میلیون تومان نیز جهت توسعه شهرک صنعتی گرمسار اعتبار مصوب شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین مبلغ دو میلیارد و 886 میلیون تومان اعتبار نیز جهت توسعه و تکمیل منطقه ویژه اقتصادی سمنان مصوب شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار