کد خبر: ۶۶۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 08 October 2018
به گزارش تابناک سمنان ، فرمانده انتظامی استان سمنان ، قاسم نصری در  هفته نیروی انتظامی در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه برنامه‏های هفته نیروی انتظامی در استان سمنان را بیان کرد.
وی با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی " سهم من در امنیت و آرامش" است، اظهار داشت: نیروی انتظامی این هدف را دنبال می‏کند که سهم مردم، نیرو و حاکمیت را در زمینه ایجاد آرامش و امنیت به درستی تدوین کند.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: این هدف تعقیب می‏شود تا نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس مردم و ارزش‏های انقلاب باشد.
نصری ادامه داد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، نمایشگاه‏ جامع فضای مجازی و همچنین پلیس فتا، اطلاعات، مواد مخدر، آگاهی در دانشگاه سمنان برگزار می‏شود.
وی گفت: در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی این نمایشگاه در دانشگاه سمنان افتتاح می‏شود.
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، اعزام کاروان سیاحتی زیارتی کارکنان نیروی انتظامی به قم و جمکران، برگزاری جلسه شورای پزشکی برای مشمولان متقاضی و برگزاری همایش پیاده‏روی کارکنان و خانواده‏ها از برنامه‏های در نظر گرفته شده برای هفته نیروی انتظامی در استان سمنان است.
نصری اضافه کرد: برگزاری همایش اصناف در سالن فجر، حضور فرماندهان نیروی انتظامی در مساجد و مدارس برای آموزش همگانی، برگزاری همایش همیاران پلیس در مدرسه ابتدایی شهید قزوهی، حضور کارکنان در نمازجمعه، نواختن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس و خواندن پیام مهر و برگزاری آزمون استخدامی در حوزه نیروی انسانی از دیگر برنامه‏های در نظر گرفته شده برای هفته نیروی انتظامی است.
وی برگزاری همایش با قضات و مسئولان دادگستری، افتتاح پروژه‏های عمرانی از جمله مجتمع فرهنگی، برگزاری نشست علمی تخصصی در صدا و سیما، غبارروبی گلزار شهدا در امامزاده یحیی (ع)، برگزاری صبحگاه عمومی و ... را از جمله مهم‏ترین برنامه‏های هفته نیروی انتظامی در استان سمنان عنوان کرد.
وی تاکید کرد: در سال جاری مسئول‏سازی مردم و سایر مسئولان بیشتر مدنظر نیروی انتظامی قرار دارد.
سیزدهم تا نوزدهم مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار