نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 97
به گزارش تابناک سمنان ، نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 97 از برگزاری آزمون استخدامی این سازمان در دانشگاه سمنان خبر داد .
کد خبر: ۶۶۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 08 October 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر پرویز ملک زاده با اعلام این خبر گفت : این آزمون صبح روز جمعه 20 مهر با حضور 149 داوطلب در پردیس شماره یک دانشگاه سمنان برگزار می شود .
دکتر ملک زاده افزود : کارت شركت در آزمون از روز سه شنبه 17 مهر  بر روي سايت اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني:www.sanjesh.org    قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند.
نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 97 دانشگاه سمنان گفت : باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 18 و 19 مهر صبح ها از ساعت 8:30 الی 12 و بعد از ظهر ها از ساعت 14 الی 18 در مرکز چاپ و انتشارات پردیس شماره یک دانشگاه سمنان فعال است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار