مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: به زودی بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 08 October 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، محمد دستورانی اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه نماز با هدف ترویج نماز در بین جوانان و نوجوانان و در راستای ارتقای تقویت سطح فرهنگ دینی این قشر از جامعه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به این فریضه واجب دینی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند« دعوت به نماز، دعوت به زیباترین جلوه‌های زندگی است» و از این رو اجلاسیه سراسری نماز در استان سمنان نیز با محور «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز » برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه امروز دشمن قصد دارد از طریق هجمه‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان را از ارزش‌های انقلاب دور کند تصریح کرد: باید با برگزاری برنامه‌هایی از این دست سطح فرهنگ دینی جوانان و نوجوانان را تقویت کرد تا نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
دستورانی با بیان اینکه استان سمنان دارای پتانسیل بسیاری در بخش فرهنگی و مذهبی دارد افزود: تلاش می‌شود از این ظرفیت‌ها برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه استفاده شود.
وی با بیان اینکه توجه ویژه به نماز جماعت در مدارس در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش استان سمنان است تصریح کرد: ارتقا سطح فرهنگ دینی، معنوی و مذهبی در دانش آموزان نقش مهمی در جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمن علیه کشور دارد و نسل جوان را در برابر تهدیدات فرهنگی دشمن مصون می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان پتانسیل های بسیاری در بخش فرهنگی و مذهبی دارد اضافه کرد: خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در آشنا کردن فرزندانشان با نماز دارند و این مهم نیز باید در همان سال‌های نخستین آموزش رسمی و در مدرسه باید به دانش آموزان یاد داده شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار