سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر :
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر گفت: تور دوچرخه سواری کوهستان تا کویر با حضور 40 دوچرخه سوار آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 02 October 2018
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، «محمدتقی اعرابی» امروز و حاشبه برگزاری این تور گفت: 40 دوچرخه سوار از شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر در دو سطح حرفه ای و غیر حرفه ای در این تور حضور دارند.
وی با بیان اینکه اجرای این تور از عمارت ملاده مهدیشهر آغاز شده است، افزود: دوچرخه سواران مسیر روستای کولیم تا پرور، شهمیرزاد و سمنان را در این تور یکروزه رکاب می زنند و عصر امروز این برنامه در روستای دلازیان سمنان به پایان می رسد.
اعرابی گفت: این تور به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، افزایش شادابی و نشاط در مردم، برگزاری یک رویداد گردشگری، معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان مهدیشهر و سمنان و تبیین تفاوت‌های اقلیمی با مسافت کم در حد فاصل کوهستان و کویر به عنوان یک جاذبه گردشگری برگزار شده است.
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدیشهر  با اشاره به اینکه این تور می‌تواند نشانگر تفاوت های اقلیمی استان سمنان حتی در مسافت هایی با فاصله کم باشد، افزود: در طول مسیر نیز آثار تاریخی و مناطق گردشگری معرفی می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار