روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، استاندار سمنان از اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان به صورت سرزده دیدن کرد.
کد خبر: ۶۶۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 29 September 2018
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان، سید شهاب‌الدین چاوشی در این بازدید با روند خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان از نزدیک آشنا شد.
وی ضمن بازدید از نحوه ارایه خدمات به ارباب رجوع در میز خدمت اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان، با تعدادی از آنان گفت‌وگو کرده و نحوه بررسی تقاضای آنان را بررسی کرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان سمنان پس از آن با تعدادی از مراجعه‌کنندگان حاضر در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت‌وگو کرد.
چاوشی در این بازدید با ابراز رضایتمندی از نحوه ارایه خدمات از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در همه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تأکید کرد.
وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با محوریت مردم شکل گرفته و در واقع مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی‌اند تصریح کرد: بر همین اساس مهم‌ترین شأن مدیران و کارکنان دولت، خدمت به مردم است.
استاندار سمنان همچنین با ابراز رضایت از اجرای پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی در آموزش و پرورش این استان، بر ضرورت رعایت عدالت در ابعاد مختلف تعلیم و تربیت کشور تأکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار