به گزارش تابناک سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این نشست بیان داشت : تعمیرات پیشگیرانه (PM) در راستای کیفی سازی و رفع اشکالات تاسیسات و خطوط برق رسانی به صورت مستمر اجرائی مي شود .
سید محمد موسوی زاده اظهار داشت : جمع بندی و انتقال تجربیات در حوزه مدیریت اضطراری بار امسال ، براي فعاليت هاي جاري و آتي شرکت اثرگذار است .
وی با اشاره به این که در گذر از پیک بار تابستان سال جاری ، تعدادی از مشترکان صنعتی بر اساس قرارداد با این شرکت همکاري مناسبي داشته اند افزود: برخي از مشترکين نيز بدون اخذ پاداش، مشارکت شايسته اي باصنعت برق به عمل آورده اند .
دبیر کمیته بهبود بهره برداری این شرکت نیز در این نشست اعلام کرد : بارگیري ۱۰۰ درصدي پست هاي توزيع برق در سطح استان به انجام رسيده و بر اساس اندازه گيري هاي صورت گرفته مشخص گرديده که ۳۵ درصد پست ها پربار بوده اند .
فرهاد سلامتی با عنوان این که تا پایان نیمه اول شهریور ماه امسال ، تعداد پست هائی که در آمار Veb GIS ثبت شده ، ۸۷.۷ درصد آنها بازدید شده اند یادآور شد : در راستای برنامه تعمیرات پیشگیرانه، از مجموع اطلاعات مربوط به شش هزار و ۴۰۵ کیلومتر خطوط برق رساني که در سيستم Veb GIS درج شده ، ۹۷.۴ درصد بازدید این بخش به اجرا درآمده است .