کد خبر: ۶۵۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵ 24 September 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان  ؛ معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : مجله بین المللی آنالیز غیر خطی و کاربردهای آن پس از ارزیابی محتوا و فرایند انتشار آن برای نمایه شدن در پایگاه اسکوپوس که یکی از معتبرترین پایگاه های بین المللی است از شماره Volume 9
 Issue 1, Summer and Autumn 2018 مورد تایید قرار گرفت.
دکتر علی حقیقی اصل با بیان اینکه این مجله به سردبیر و مدیر مسئولی  پروفسور مجید اسحاقی از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان منتشر می شود افزود : این مجله پیش از این موفق به دریافت نمایه ISI نیز شده بود و مقالات این مجله مورد استفاده و ارجاع پژوهشگران سراسر جهان قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: این مجله برای ارزیابی مقالات از نظرات بیش از 100 داور از داخل و خارج از کشور استفاده می کند و مقالات ارسالی نیز محدود به داخل کشور نیست و پژوهشگرانی از کشورهای آسیایی، اروپائی و آمریکایی و ... به این مجله مقاله ارسال می کنند.
دکتر حقیقی اصل افزود:  بر اساس اطلاعات منتشر شده، اسکوپوس بزرگترین پایگاه اطلاعاتی «چکیده» و «استنادی» جهان است که علاوه بر چکیده مقالات، دارای فهرست منابع هر مقاله نیز بوده و بدین ترتیب امکان محاسبه تعداد استنادات به هر مقاله را فراهم می کند که این خود شاخصی برای تعیین کیفیت مقاله است.
شایان ذکر است؛  دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه جامع استان سمنان از جایگاه مطلوبی در خصوص انتشار مجلات تخصصی دارای اعتبار از کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور برخوردار است و بیشتر مجلات آن در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC  نیز نمایه می شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار