کد خبر: ۶۵۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 23 September 2018
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان،محمد دستورانی درآئین تکریم از دانش آموزان مستعد توسط جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق بازرگانی سمنان که در محل سالن اجتماعات این اتاق برگزار شد افزود:هزار و۱۰۰مدرسه در پنج هزارو۵۰۰ کلاس درس ، با ۱۰هزار معلم ومعلم یار چراغ تعلیم و تربیت را برای ۱۲۰هزار دانش آموزاستان در سال تحصیلی جدید روشن خواهند نمود.
وی اظهارکرد:«چهل سالگی انقلاب»،«مدرسه مهارت محور»و«تربیت عبد صالح» شعار سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دراستان سمنان خواهد بود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان مهارت آموزی راراه نجات دانش اموزان وکشوردانست و تصریح کرد: گسترش مهارت آموزی دربین دانش آموزان،اشتغال و تولید کشور را رقم می زند که آموزش وپرورش استان دراین زمینه اهتمام ویژه ای دارد.
دستورانی در این نشست بابیان اینکه جامعه نیکوکاری ابرار نماد همبستگی و مهربانی است گفت: امروز بهترین‌ها در جامعه نیکوکاری ابرار می‌درخشند و چه خوب است که این دانش‌آموختگان فردای ایران را به روشنایی بسازند.
وی ادامه داد: مهر امسال فرصتی است تا مهربانی‌ها را به اشتراک گذاشته و مشق مهر را از محرم بیاموزیم
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه نهاد تعلیم ‌و تربیت ومدرسه ،کانون اصلی برای خلق دنیای آینده است گفت:دانش آموزان افق های برتر آینده کشور رقم می زنند.
محمد دستورانی خطاب به دانش آموزان اظهارکرد:شما با خوب درس خواندن و با حسن استفاده از ظرفیت های موجود زندگی سعادتمند وشرافتمندی برای خود رقم بزنید.
قابل‌ذکر است؛ دفتر جامعه نیکوکاری ابرار از سال 1392 در اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان تأسیس‌شده و توانسته است تاکنون بیش از هفتاد بورس تحصیلی را به دانش‌آموختگان اعطاء نماید، مقرر شد به همت جامعه نیکوکاری ابرار تعداد 200 بسته ملزومات اداری فی‌مابین دانش آموزان مستعد تقسیم بشود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار