دبیر اجرایی سوگواره مهر محرم :
به گزارش تابناک سمنان ،انتشار فراخوان چهارمین مسابقه بین المللی هنرهای دیجیتال سوگواره مهر محرم دبیر اجرایی سوگواره مهر محرم از انتشار فراخوان چهارمین مسابقه بین المللی "مهر محرم" خبر داد و گفت: این سوگواره در بخش های هنرهای دیجیتال، رسانه های برخط و نرم افزارها برگزار می شود.
کد خبر: ۶۵۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 22 September 2018
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، میثم قدس پور روز شنبه گفت: این مسابقه در موضوعاتی نظیر عزاداری محرم در ایران و اقصی نقاط جهان، مودت و برادری در فرهنگ حسینی با تاسی از سیره حضرت عباس بن علی (ع)، نمادها و اشارت های عاشورایی، نماز ظهر عاشورا، شیرخوارگان حسینی، خادمان حسینی و راهپیمایی اربعین حسینی و زوایای پیدا و پنهان رسانه ای از این سفر زیارتی است.
وی، هنرهای دیجیتال را شامل فیلم کوتاه سه دقیقه ای شامل  داستانی در قالب داستانی کوتاه، ویدئوآرت گرا، انیمیشن، موشن گرافیک، نماهنگ،  مستند و تجربه بیان کرد و اظهار داشت: بخش های عکس و عکس های ویژه و جنبی از دیگر بخش های این مسابقه است.
 قدس پور با بیان اینکه بخش اصلی عکس اختصاص به تک عکس حرفه ای ، مجموعه عکس و تجربه (تلفن همراه)  دارد اظهار داشت: بخش ویژه عکس به ورزشکاران عاشورایی ارتباط دارد و شامل حضور ورزشکاران در دسته های عزاداری ، برگزاری هیات مذهبی در اماکن ورزشی، کسب عناوین ملی و بین المللی با توسل به سیدالشهدا (ع)، فضاسازی محرم در محیط های ورزشی، تاسی ورزشکاران به ائمه معصومین (ع)، حضور ورزشکاران در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دارد.
وی ادامه داد: بخش جنبی این مسابقه بین المللی نیز به عکسهای قدیمی از عزاداری محرم در اقصی نقاط کشور تعلق دارد.
قدس پور با بیان اینکه سی ام آبان آخرین مهلت ارسال آثار است افزود: اختتامیه و آیین تقدیر از برگزیدگان نیز بهمن ماه امسال برگزار می شود.
دبیر اجرایی سوگواره مهر محرم گفت: آدرس دبیرخانه این سوگواره شامل شماره یک در سمنان، بلوار قدس، فرهنگسرای کومش، مجتمع دیجیتال کومش، دبیرخانه دائمی سوگواره بین المللی با شماره تلفن ٠٢٣٣٣٣٣٢٥١١ و کد پستی  ٣٥١٣٦٩٨٧٩١ و نیز شماره دو سمنان، بلوار ١٧ شهریور، خانه جوانان استان سمنان، طبقه اول، دفتر موسسه و مجتمع دیجیتال موج فرهنگ با شماره تلفن  ٠٢٣٣٣٣٤٥٤٩٤ و  کدپستی ٣٥١٩٦٦٧٤١١ است.
پست الکترونیکی MehreMoharram@gmail.com و وبسایت www.MehreMoharram.irنیز در دسترس متقاضیان شرکت در این سوگواره و نیز کسب اطلاع از فراخوان و اخبار این سوگواره است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار