مدیرکل کمیته امداد استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت :حجم اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان در سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان بوده است که با رشد سه ونیم برابری به ۷۳ میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان در سال جاری رسید.
کد خبر: ۶۵۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 18 September 2018
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته استان سمنان بابیان اینکه اعتبارات اشتغال برای نیازمندان و مددجویان جویای شغل کمیته امداد استان سمنان در سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان بوده است افزود: در سال جاری با رشد سه ونیم برابری به ۷۳ میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان رسید.
وی منابع تأمین اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان را از محل منابع اشتغال روستایی، بند ب تبصره ۱۶، محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و منابع کمیته امداد برشمرد و گفت: سهم اشتغال روستایی استان سمنان در اعتبارات سال جاری ۵۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مجموع اعتبارات کمیته امداد استان سمنان، اداره کل بنیاد شهید و اداره کل بهزیستی استان سمنان در ایجاد اشتغال روستایی در سال جاری ۶۴ میلیارد و ۵۳ میلیون تومان است افزود: کمیته امداد استان سمنان با دارا بودن ۵۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان اعتبار اشتغال روستایی سهم ۸۱,۴ درصدی از مجموع اعتبارت را به خود اختصاص داده است.
 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان همچنین در این نشست به راه‌اندازی سامانه کارا و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۹۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی ثبت‌نام‌شده‌اند.
علیرضا خدابنده با اشاره به اینکه ۴۹۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی بااعتبار ۱۶ میلیارد تومان ثبت‌نام‌شده‌اند افزود: از این مجموع ۴۰۹ فقره بعد از بررسی به کارگروه حمایت ملی بااعتبار ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ارسال‌شده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی بر همکاری این دو نهاد باهدف ایجاد اشتغال تأکید کرد و افزود: ایجاد اشتغال پایدار منجر به کاهش نرخ بی‌کاری و رونق اقتصادی خواهد شد.
اسماعیل غنیان با تأکید بر سرمایه‌گذاری در مناطق روستایی باهدف ایجاد اشتغال افزود: پرداخت تسهیلات در بخش روستایی منجر به کاهش مهاجرت روستاییان به شهر می‌شود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار