مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
به گزارش تابناک استان سمنان ،مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از حضور پرشور مردم استان سمنان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت:بر اساس آمار اولیه مردم نیکوکار استان سمنان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که در ۱۵ و ۱۶ شهریورماه برگزار شد یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
کد خبر: ۶۵۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴ 16 September 2018
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، سید جواد رضوی ، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از حضور پرشور مردم استان سمنان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت:بر اساس آمار اولیه مردم نیکوکار استان سمنان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که در ۱۵ و ۱۶ شهریورماه برگزار شد یک میلیارد و ۵۳۰  میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
وی بیان کرد: از مجموع یک میلیاردو ۵۳۰ میلیون تومان کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها، یک میلیارد ۲۱۲ میلیون تومان از طریق ۴۱ مرکز نیوکاری استان سمنان جمع آوری شده و ۳۱۸ میلیون تومان کمک های دریافتی کمیته امداد در سراسر استان سمنان بوده است.
سید جواد رضوی کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده برای تهیه نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش دو هزار و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت نیازمند کمیته امداد و نیازمندان استان سمنان دانست و افزود:  این وسایل ضروری درسی  تا قبل از بازگشایی مدارس و به دانش اموزان تحویل داده می شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۱ مهرماه سال جاری و با همکاری آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود، گفت: دانش آموزان ۴۲۲مدرسه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای تأمین نیازهای ضروری همکلاسی‌های محروم، به آن‌ها اهدا می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی ابزار نوین ارتباطی در جذب کمک‌های مردمی و تسهیل در این امور، گفت: هم استانی‌های سمنانی می‌توانند از طریق نصب نرم‌افزار سکه و یا شماره‌گیری # ۰۲۳*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، و یا واریز به‌به حساب بانک صادرات به شماره ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و کارت‌بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴، کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه‌ها واریز کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار