رییس اداره آموزش و پرورش منطقه امیر آباد:
به گزارش تابناک سمنان ،رییس اداره آموزش و پرورش منطقه امیر آبادگفت :معلمی در منطقه امیرآباد دانش تخصصی، مهارت بالا و توانایی مدیریت شرایط بحرانی می طلبد. چرا که در این منطقه به جهت تعدد مدارس و کم بودن تعداد دانش آموزدر هر مدرسه، هر یک از معلمان باید در کلاس های چند پایه تدریس کنند و همین مسئله سختی کار معلمان را دو چندان می کند.
کد خبر: ۶۵۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴ 16 September 2018
به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه امیر آباد؛ به نقل از کارشناس آموزش ابتدایی منطقه، معلمان مقطع ابتدایی منطقه امیرآباد سازماندهی شدند.
در جلسه سازماندهی حمیدرضا هروی، ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه، از تلاش ها و زحمات خالصانه معلمان در سال تحصیلی گذشته تشکر نموده و افزود: معلمی در منطقه امیرآباد دانش تخصصی، مهارت بالا و توانایی مدیریت شرایط بحرانی را می طلبد. چرا که در این منطقه به جهت تعدد مدارس و کم بودن تعداد دانش آموزدر هر مدرسه، هر یک از معلمان باید در کلاس های چند پایه تدریس کنند و همین مسئله سختی کار معلمان را دو چندان می کند.
در ادامه امیرفخریان، معاونت آموزشی اداره منطقه، تنها ملاک سازماندهی معلمان را امتیاز کسب شده از فرم های مخصوص سازماندهی اعلام نمود و از همکاری تمامی معلمان در سال تحصیلی گذشته و کسب موفقیت های درخشان در طرح های اجرا شده در مقطع ابتدایی قدردانی نمود.
سپس معلمان مقطع ابتدایی در 18 مدرسه منطقه سازماندهی شدند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار