شریعتی:
استاندار خوزستان با بیان اینکه در حال از دست دادن این عنایت دولت به ساکنین استان خوزستان در بحث بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستیم، گفت: در این زمینه از فرماندار درخواست کرده ایم تا با تشکیل جلساتی، سطح پوشش بیمه ای را در شهرستان های استان ارتقا دهند.
کد خبر: ۶۵۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 10 September 2018

غلامرضا شریعتی در شورای بیمه اجتماعی روستایی و عشایری خوزستان که یکشنبه 18 اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از سال 84 تا کنون، 81 هزار خانوار روستایی و عشایری در خوزستان تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی و عشایری قرار گرفته اند اما 239 هزار خانوار دیگر در خوزستان وجود دارد که می توانند تحت پوشش قرار بگیرند.

وی افزود: امید به زندگی، امید به آینده و تضمین زندگی روستاییان و عشایر یکی از دغدغه ها و مسایلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد تا این خانوارها پس از سنی که دیگر توان کار کردن نداشته باشند، با مشکل مواجه نشوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: ما اگر امروز این سرمایه گذاری را برای روستاییان و عشایر انجام دهیم، می توانیم آینده زندگی آن ها را تضمین کنیم و به دغدغه های آن ها در این خصوص پایان دهیم.

شریعتی اظهار کرد: 240 هزار خانواری که باید ماهی 20 هزار تومان خود پرداخت کنند و دولت برای آن ها باید ماهانه 40 هزار تومان پرداخت کند تا تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر قرار بگیرند، تا کنون اقدام به ثبت نام نکرده اند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تا کنون این اقدام صورت نگرفته است، در حال از دست دادن این عنایت دولت به ساکنین استان خوزستان هستیم. در این زمینه از فرماندار درخواست کرده ایم تا با تشکیل جلساتی، سطح پوشش بیمه ای را در شهرستان های استان ارتقا دهند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این زمینه ظرف مدت یک ماه آینده جلسات شهرستانی در این خصوص تشکیل شده باشد و شاهد افزایش سطح بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در شهرستان های استان باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار