مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،مدیردرمان تامین اجتماعی استان سمنان در جلسه شورای اداری با حضور مدیر و معاون درمان، رؤسای واحدهای درمانی و کارشناسان ستادی مدیریت درمان سمنان گفت :پروژه درمانگاه در دست تجهیز شهر سرخه به زودی اماده بهره برداری خواهد شد .
کد خبر: ۶۵۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 05 September 2018
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان جلسه شورای اداری مدیریت درمان سمنان با حضور مدیر و معاون درمان، کارشناسان ستادی و رؤسای واحدهای تابعه برگزار گردید.
دکتر سیدمجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان در صحبتهای خود با تبریک اعیاد و مناسبتهای ملی و مذهبی اخیر و با اشاره به موضوع شعار سال و لزوم حمایت از کالاهای ایرانی گفت: تاکید بر خرید کالای ایرانی در تجهیزات اداری و پزشکی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی با در نظر گرفتن دستورالعملهای سازمانی باید در همه واحدهای ستادی و درمانی بعنوان یک اصل مدیریتی و راهبردی مورد توجه مسئولین قرار گیرد. دکتر اکرم با قدردانی از تلاشهای همه جانبه همکاران در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مراجعین اظهار داشت: در طول سال گذشته و همچنین در چند ماه ابتدای سالجاری فعالیتهای خوب و مطلوبی با محوریت توسعه خدمات الکترونیکی در مراکز درمانی استان به بیمه شدگان ارائه شده است که بسیار قابل توجه می باشد. وی با اشاره به پروژه درمانگاه در دست تجهیز در شهر سرخه افزود: با بهره برداری از این مرکز درمانی مجهز که نهمین واحد درمانی سازمان در استان می باشد قطعاً مردم شهرستان سرخه و همچنین سایر هموطنانی که در مسیر خود از این شهر عبور خواهند کرد از خدمات خوب این مرکز بهره مند خواهند شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان با توجه به نزدیک شدن به شش ماهه دوم سال که مراکز مواجه با افزایش مراجعات بیمه شدگان خواهند بود گفت: لازم است همه مسئولین واحدهای درمانی تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات درمانی بدون وقفه و با آمادگی بیشتری پیش بینی نمایند. وی با اشاره به اجرای موفق طرح نسخه الکترونیک در مراکز ملکی و گسترش آن به مراکز طرف قرارداد گفت: با استقبال پزشکان محترم طرف قرارداد با سازمان از این طرح زمینه تسهیل و تسریع در دریافت خدمات برای بیمه شدگان سازمان فراهم خواهد شد. دکتر اکرم دو مقوله رسیدگی و پاسخگویی مناسب به شکایات مردمی و سنجش رضایتمندی مراجعین را جزء برنامه های استراتژیک تمامی مراکز اداری و درمانی تامین اجتماعی سمنان برشمرد و گفت: ارتقا شاخص رضایتمندی مراجعین از جمله اهداف مهمی است که نیازمند شناخت صحیح و درست از تقاضا و انتظار بیمه شدگان و تلاش در جهت برآورده سازی آن با توجه به امکانات و تجهیزات موجود می باشد. وی افزود: کسب رتبه سوم در بین مدیریت درمانهای سراسر کشور در سال ٩٦ نشان از همکاری و تعامل بسیار خوب همکاران در کلیه سطوح خدمتی می باشد که امیدواریم در سالجاری با برنامه ریزی مناسب در این زمینه، شاهد ارتقا جایگاه درمان سمنان در کشور باشیم. مدیر درمان سمنان ضمن تاکید بر ارائه خدمت بدون نوبت و معطلی به افراد سالمند در تمامی مراحل درمانی طبق دستورالعمل سازمان، اجرای آن را برای همه واحدها لازم و ضروری عنوان کرد.  
بررسی مشکلات اداری، مالی و درمانی، درخواست تجهیزات و امکانات مورد تقاضا و همچنین تبادل نظر در زمینه چگونگی ارتقاء سطح کیفی و کمی ارائه خدمات درمانی در مراکز، از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار