به میزبانی بخش کبگیان
سومین همایش سراسری کارگزاران صندوق بیمه اجرائی کشاورزان و روستائیان استان به میزبانی بخش کبگیان در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر چیتاب برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ 30 August 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب سومین همایش سراسری کارگزاران صندوق بیمه اجرائی کشاورزان و روستائیان استان به میزبانی بخش کبگیان در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر چیتاب برگزار شد.
مهران گودرزیان بخشدار کبگیان باتشکر از حضور حاظرین و میهمانان در این برنامه گفت: عزیزان شورای اداری در راس آن دهیاران خدوم و زحمتکش بخش طلایه داران توسعه بیمه روستایی باشند که این آینده از کار افتادگی محرومان را تضمین می کند.
همایش سراسری کارگزاران صندوق بیمه اجرائی کشاورزان و روستایشان برگزار شد
 
گودرزیان با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در بخش گفت: کبگیان از بخشهای چهارگانه شهرستان بویراحمد است که با دارا بودن ۸۲روستا، ۱۴دهیاری،۲۴ شورای اسلامی دوپاسگاه انتظامی،با توجه به موقعیت استراتژیکش پتانسیل تبدیل شدن به قطب کشاورزی و توسعه اقتصادی را دارد.
مهران گودرزیان افزود:در هفته دولت کلنگ گاز رسانی به روستاهای دلی خون سیر 
 که دارای ۱۶ ده وپاره ده از توابع چیتاب میباشد با اعتباری بالغ بر شش و نیم میلیارد تومان زده خواهدشد و چمن مصنوعی نقاره خانه تنها باخرید الیاف چمن منتظر افتتاحیه است و درزمینه آسفالت ۶کیلومتر جاده ارتباطی چیتاب به پاتاوه دهدشت در مسیر صالحان گردوه،کمک شایانی به راه اتصال مرکز بخش به اتوبان پاتاوه دهدشت شده است.
بخشدار کبگیان افزود: از۱۹ پروژه جهاد کشاورزی دربخش ۱۶پروژه را آماده اجرا داریم که برای تحت پوشش قرار دادن زیرکشت ۷۰۰ هکتار از زمینهای روستای نقاره خانه بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است ودر زمینه افتتاح سالن چند منظوره دروهان منتظر نصب کفپوش هستیم.
همایش سراسری کارگزاران صندوق بیمه اجرائی کشاورزان و روستایشان برگزار شد
 
کریمی مدیرکل بیمه روستائی استان با تشکر از زحمات بخشدار و دهیاران بااشاره به موقعیت بخش کبگیان گفت: کبگیان منطقه خوش آب وهوا پرآب بامردمی خونگرم ولائی که با دادن۸۰شهید و چند ده جانباز و آزاده واولین شهد چیتابی مدافع حرم وخانواده سه شهیدی به طایفه ولایتمدار معروفند و افرادی بابینش و مستعد در زمینه های مختلفند که با حمایت دستگاههای دولتی و موقعیت جغرافیائی پتانسیل پیشرفت را دارند.
وی با اشاره به اهمیت بیمه روستائی در سرنوشت آینده افراد بی بضاعت گفت: طبق اصل۱۲ قانون اساسی مردم ایران از هرقوم و قبیله ای که باشند از حقوق و مزایای مساوی برخوردارند و رنگ و مذهب و قبیله در کشور نشان از برتری کسی بردیگری نیست وطبق ماده ۲۰ این قانون همه مردم اعم از زن ومرد بابرخورداری از حقوق فرهنگی سیاسی، اقتصادی بارعایت موازین شرعی برخوردارند.
کریمی افزود: بیمه روستائی آینده مردمیست که با امتناع یاترس از پرداخت سالیانه۲۶۰هزارتومان به دست خودشان متزلزل شده است و علی رغم توصیه های مکرر امام جمعه دانا و دلسوز این دیار هنوز در فرهنگ این مرز و بوم جا نیوفتاده است.
مدیر کل بیمه روستائی استان با اشاره به همکاری دهیاران و شورای اسلامی روستاها با مردم گفت: شوراهای اسلامی انسانهای بی مزد و منتی هستند که با رای مردم طلایه داران امین ملت در دفاع از حقوق قانونی آنانند و انشالله  با همکاری دهیاران عزیز با تحت پوشش قرار دادن جامه هدف در پرتو بیمه روستائی کمک شایانی به آینده از کارافتادگی، قشر کم درآمد و بی بضاعت جامعه بکنند که ثواب خدمت به خلق برابر با رضایت خداوند در دنیا وآخرت است و این نعمتی گرانبهاست.
همایش سراسری کارگزاران صندوق بیمه اجرائی کشاورزان و روستایشان برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی وحدانی فر امام جمعه کبگیان که سخنران ویژه این همایش بود باتبریک هفته دولت و تقارن آن با عید غدیر گفت:قدوم عزیزان از سراسر استان در این همایش را بردیده منت میگزاریم وانشالله خیر وبرکت باشد
 وی گفت: با الگو برداری کارگزاران در راس مسئولیت حیطه خدمت به مردم از حکام زمان خلافت حضرت علی علیه السلام در سایه اجراء درمیدان عمل جامعه را به سمت سوی موفقیت و غلبه برمشکلات اقتصادی سوق خواهد داد.
این سخنران افزود: چرا ما باید با فقر فکری خود در سایه عدم نهادینه کردن فرهنگ بیمه روستائی به جامعه آکنده از فقر مادی برسیم؟.
علی وحدانی فر تصریح کرد: ایجاد نشدن فرهنگ بیمه ای در جامعه با فرار ترس از پرداخت حق بیمه سالیانه فرصت سوزی ناشیانه ایست که قشر بیمه نشده جامعه با پشت پا زدن به آن آینده از کار افتادگی خود را، نابود می کنند.
دکتر وحدانی فر افزود: ماها همیشه یا در گذشته زندگی می کنیم، یا با نگرش تصورات خام به آینده پوشالی حال خود را رها کرده ایم و با فرصت سوزی در حال خود وقت کشی می کنیم که این راه خطرناکیست.
امام جمعه کبگیان با اشاره به روند رو به رشد، آسیب های اجتماعی فقر طلاق، واعتیاد خطاب به مسئولان امر گفت:تاکی باید نهادهای انقلابیی مانند کمیته امداددو بهزیستی تکیه گاه قشر محروم جامعه باشند. 
همایش سراسری کارگزاران صندوق بیمه اجرائی کشاورزان و روستایشان برگزار شد

اما بابیمه روستائی قشر محروم در آینده نگری آنان میتوان شاهد بود روزی خواهد آمد که دیگر دستی برای نیاز دراز نشود و جای دستهای بده با بِستان در جامعه عوض خواهد شد!.
حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر بیان کرد: عزیزان در راس با توسعه مسئله آگاهی و آموزش کارگزاران خود به دهیاران محترم و از آنان به مردم میتوانند فرهنگ این امر حیاتی و مهم را در جامعهٔ قابلِ نیاز نهادینه کنند تا با آگاه ساختن جامعه نا آگاه خدمت شایانی به آنان کنند.
امام جمعه کبگیان افزود : بنده با بیمه کردن خانم خودم بدون ممانعت شرعی پوشش جمعیتی به دهیاران عزیز که خود در ماه۱۵ روز حق بیمه دارند توصیه می کنم تا باثبت بیمه نامه روستائی خود وخانواده  بقیه مردم وشوراها را دراین میدان مهم ترغیب کنند.
درپایان بااهداء لوح تقدیر و هدایائی به خانواده مستمری بگیر بیمه روستائی(مرحوم منتظری) به رسم یادبود از طرف مدیریت بیمه روستائی وعشایری استان تقدیر و تشکر بعمل آمد٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار