مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۴۰ درصد تسهیلات اشتغالزایی این نهاد حمایتی در استان کرمانشاه به غیرمددجویان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۴۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 29 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،حسین خدرویسی اظهار داشت: سال گذشته کمیته امداد ۱۰۵ میلیارد تومان به اندازه بودجه عمرانی یک استان وام اشتغال پرداخت کرده است.

وی با برشمردن چالش های استان افزود: در استان کرمانشاه ۴۰ درصد وام اشتغال به غیرمددجو پرداخت شده در حالی که ما دستگاه فقرزدا و محرومیت زدا نیستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۱۶۲میلیارد تومان برای برنامه اشتغال در نظر گرفته شده و سال گذشته به اندازه ۱۵ سال گذشته وام های اشتغال پرداختی کمیته وام اشتغال پرداخت شد.

وی با گلایه از پایین بودن کمکهای مردم در قالب زکات، صدقه که میانگین ماهیانه آن ۵۰۰ میلیون تومان است تصریح کرد: این در حالی است که این نهاد ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مستمری ۳۰ میلیارد تومان برای هزینه های امدادی، بهداشتی و درمانی و آموزشی و فرهنگی و مذهبی پرداخت می کند.

خدرویسی گفت: در زلزله اخیر کمیته امداد نخستین نهادی بود که به حساب ۶۱ هزار مددجوی تحت پوشش پول واریز کرد و با توجه به محدودیت های مالی دولت، کمیته امداد، عیدی به مددجویان حقوق سه ماه را پرداخت.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت داریم عنوان کرد: قبل از گروه های برخوردار و طبقات عادی ۵۰۰ واحد به مددجویان تحویل شده و در مهر ماه نیز دو هزار واحد مسکونی دیگر تحویل می شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار